Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Last minute blijkbaar toch geen Extreme stream (Extream?), daarvoor al geen Europe, hopelijk blijft er nog wat overeind van Foreigner, Black Label, Electric Callboy, Alice Cooper en Def Leppard...

• Sad
Waarderingen: InsaniTiny
@won666 achter de tribune bij de main heb je foodmaker. Die hebben wat koude dingen tegen schappelijke prijs.
Ik heb voor de zekerheid dubben gecheckt na Europe. Idd. Wraps. Maar die wrap salmon daar zat meer koolzuur en komkommer dan salmon. De carnivoor in mij was niet tevreden. Not approved

Maar bedankt voor de tip!

Mijn top 5 van de zaterdag:

1. Avatar - Wat een show en wat een frontman ! Ze stonden al langer op mijn lijstje en dit smaakt naar meer. Veel meer!!

2. Lacuna Coil - zeer sterk optreden. Band speelde strak, de zangeres was geweldig en prachtig en de zanger/grunter completeerde het geheel. Aan mij hebben ze een nieuwe fan.

3. Uncle Acid and the deadbeats - hier keek ik erg naar uit en Kevin en z’n band hebben zeker geleverd. Geen verrassingen of groot spektakel, maar sfeervolle en technisch perfecte psychedelische rock met mooie bijpassende visuals (beelden uit spaghetti westerns)

4. BMTH. Hebben weer een topshow neergezet. Halen de top 3 niet omdat ik de show wel erg vond lijken op die van 2024, maar toch weer nieuwe elementen en redelijk wat andere liedjes. Oli is wel echt een koning. En die hoosbui op 2/3 van de show was top gepland!

5. Feuerschwanz. Muzikaal niet hoogstaand, maar wel een feestje! Heb me kostelijk vermaakt en het was een mooie opmaat voor wat een heerlijke dag zou worden.

Eervolle vermelding voor Architects, die een goede show neerzetten. Sam was niet top bij stem (althans bij de screams) en ik had graag wat meer oudere liedjes gehoord, maar de setlist was goed te pruimen voor het grote publiek en Sam wist het publiek te vermaken.

Tegenvaller van de dag voor mij was Ice Nine Kills, vooral door het slechte geluid (althans waar wij stonden). Ik heb het nu na 3 keer ook wel gezien, geloof ik, maar vraag het me gerust over een paar jaar nog eens.

Users who are viewing this thread