Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Someone on festileaks claims that he messaged Graspop because of 2027 presale and they responded that they’ll announce the first band tomorrow alongside presale details.
Serieus, hoe kut was dat geluid? De mix kan een set maken of breken. Vorig jaar bij Unto Others ook, nu bij INK de bas veel te hard. Jammer, keek ernaar uit maar verpestte de set toch wel.
Jongens ik vond Uncle Acid & the Deadbeats toch een partijtje ruk als voorprogramma voor Ghost in 2022, maar wat ze net deden was echt bijzonder. Ze hebben een nieuwe fan erbij, morgen zet ik een wekker en kijk ik of ik een LP kan scoren op de market. Niet normaal!!
Het probleem waarvoor ik overhuis moest, bleek dan toch niet volledig opgelost, maar zou tegen morgen vroeg onder controle moeten zijn. Gevolg, ook deze avond ben ik er niet. Mijn eerste maal in 9 jaar dat ik een Graspop dag mis (allee eigenlijk ook niet, want ik was er gisteren met Volbeat, maar technisch gezien speelden die op zaterdag want van 00 h 00 tot 01 h 30 was eigenlijk al zaterdag )
Maar anyway ... ja jammer. Rivers Of Nihil was gelukkig de enige band die ik nog nooit gezien heb en eens wou zien maar die vielen al af door het hitteplan. Ik overweeg ze elders nog deze tour
Morgen normaal gezien terug present! (en jezus lieve god heb ik dan nog veel skullies).
Ik ging een moord begaan als ik ze niet had. Dan maar wat eerder van de wei af en met genoeg verdovende middelen ga ik vanzelf out. Was bittere noodzaak helaas.
Someone on festileaks claims that he messaged Graspop because of 2027 presale and they responded that they’ll announce the first band tomorrow alongside presale details.