Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
triggerfinger was weer n lekker uurtje rocken, wat zijn nog aanraders voor n kinder-gitaar liefhebber zoals ik?
ik ken eigenlijk alleen sex pistols, alter bridge en volbeat en die staan me wel aan.

triggerfinger was weer n lekker uurtje rocken, wat zijn nog aanraders voor n kinder-gitaar liefhebber zoals ik?
ik ken eigenlijk alleen sex pistols, alter bridge en volbeat en die staan me wel aan.
De og Sepultura broers straks op de South Stage.

Mammoth op dit moment?

Edit: en iedereen is lyrisch over Breaking Benjamin!

Gisteren twee keer de metal dome niet binnengeraakt door de drukte, jammer want had zowel Sleep Theory als Bloodywood graag deftig gezien.

Pennywise was leuk zonder meer.

President wellicht de act waar ik het meest naar benieuwd was. Loepzuiver, maar misschien iets té zuiver? Ik vond het heel goed maar te georchestreerd ergens. Maar die nummers staan wel als een huis en zo feilloos gezongen dat ik even twijfelde of het wel écht live was. Denk dat zij nog wat moeten groeien in hun act.

Limp Bizkit was erbarmelijk. Zo'n hits op hun naam en dan zo'n flutshow, dat hoort strafbaar te zijn.

The Offspring jeugdsentiment puur en in tegenstelling tot op Pukkelpop vorige keer hield het gelul zich binnen de perken. De echte bliksemschichten in de verte en de gietende regen hadden wel iets. Echt heel hard van genoten. Maar ik ben dan ook pretty fly voor a sunburnt white guy.

ik ken eigenlijk alleen sex pistols, alter bridge en volbeat en die staan me wel
Sowieso Breaking Benjamin, en wellicht Leprous, maar die staan in Metal Dome, dus geen livestream.

Laatst bewerkt:
  • 100
Waarderingen: Jamel

Users who are viewing this thread