Graspop Metal Meeting 2026

Juist de merch bestelling geplaatst maar dubbel xl shorts waren al uitverkocht 😪dan maar gewaagd op xl. Hopelijk indien te klein kan ik nog refund krijgen

Verder een shirt, handdoek en 2 patches 😎

• Leuk
Waarderingen: CedricH
Google Maps geeft aan dat parking rood recht tegenover de ingang is, rechts langs Inferno. Kan dat kloppen?
als ik op mijn telefoon bij mijn parkeerticket kijk krijg is onderaan een route van google maps, ik heb parkeerticket rood en die stuurt mij naar zandbergen 73

als ik op mijn telefoon bij mijn parkeerticket kijk krijg is onderaan een route van google maps, ik heb parkeerticket rood en die stuurt mij naar zandbergen 73
Ik heb parkeerticket blauw en die stuurt me naar exact dezelfde locatie.

De nieuwe Marquee ziet er trouwens echt kicken uit in die post net!

Dat is dus het voordeel van Inferno. Bolletjes mee. Plakken ham en kaas. Smoothies en bananen. En dan eieren om te bakken😋

Edit: dit kan natuurlijk omdat we stroom in de tent hebben voor een grote koelbox. Dus ook koud bier😆😉
Is de stroom voldoende voor een koelbox? Dan ook voor een ventilator 👌🏻

Now that we're on the subject, I was just fantasizing about my ideal setlist (in random order, I think about 13 or 14 songs):

1. Without You
2. Dance With The Devil
3. Evil Angel
4. Blood
5. Red Cold River
6. Angels Fall
7. Polyamorous
8. Tourniquet
9. Follow
10. Awaken
11. Waiting On The Sky To Change
12. I Will Not Bow
13. Breath
14. The Diary Of Jane

Bonustracks: Until The End en Failure

Curious how many of these end up in it.😍
Well... advice... Do not miss any of it haha. But great setlist you propose !

• Leuk
Waarderingen: Pommer
Ik wens jullie allemaal een schitterende Graspop toe. Morgenvroeg vertrekken mijn maat ik met de camper richting Hellfest. Morgenavond eerst een tussenstop in Saumur, en donderdagmorgen dan de resterende 150km richting Clisson.

Ik heb er ontzettend veel zin in.

Have an eargasm \,,/
Schrijf ons gerust een verslagje aub!

Ik zit nu footage te kijken van Bury Tomorrow op Rock Am Ring. Heeft die zanger nu weer een andere look of is dat een nieuwe? In het tweede geval lijkt zijn stem sprekend op die van de vorige
Maar ik dacht hier al een soort gelijke comment gezien te hebben?

• Leuk
Waarderingen: imac
Ik wens jullie allemaal een schitterende Graspop toe. Morgenvroeg vertrekken mijn maat ik met de camper richting Hellfest. Morgenavond eerst een tussenstop in Saumur, en donderdagmorgen dan de resterende 150km richting Clisson.

Ik heb er ontzettend veel zin in.

Have an eargasm \,,/
Ik wens jullie een prachtig Hellfest toe. En met die voorspelde temperaturen daar wordt het ook echt HELL-fest. Sterkte en veel plezier🤘🏻🤘🏻

Zou fijn zijn als die eindelijk eens hebben nagedacht over die chaos ieder jaar bij de merch

Misschien ga ik dan zelfs wel eens een keer een band shirt daar kopen ipv online

Die vloer ontbreekt ook overigens niet alleen bij de marquee maar ook bij de merch zo te zien? Of dat komt nog.

Ik wil iedereen die morgen vertrekt alvast een fantastische Graspop toewensen. Ikzelf zal pas vanaf donderdag (in de late namiddag) er zijn, maar ik gun jullie een héérlijke start. Veel succes, hou het fris en geniet van deze prachtige editie.

• Geweldig
Waarderingen: Loek123 en MandyRose
Dag beste kijkers,

Nog een laatste update voor de snikhete editie. (Morgen niet meegeteld)
wo - ma
max: 23, 30, 34, 31, 31, 34
min: 17, 20, 20, 19, 21
neerslag: woensdag heel mss een drupje. Vrijdag staat nu 1 tot 2 mm op. Of mss toch fele onweders?
wind: mss tijdens een onweer.

\m/ Tot op de meeting! rechts vanvoor na of tijdens ankor?

• On fire
Waarderingen: El_Leipo

Users who are viewing this thread