Sport algemeen

Vooruit, maar dan meteen knock uit en volledig a-select loten zonder plaatsingen. Dan wordt het misschien leuk.

Met 64 heb je in ieder geval geen beste nummers drie meer.

Al zie ik ze ook nog wel dan een tussenronde doen met nummers twee tegen drie, waardoor 48 door gaan naar de “knockout” fase

Al zie ik ze ook nog wel dan een tussenronde doen met nummers twee tegen drie, waardoor 48 door gaan naar de “knockout” fase
Ik zie het nog eerder gebeuren dat ze dan net als in de Champions League voor een Leaguefase gaan, gaat wel leuke potjes opleveren mocht dat zo zijn.

• Leuk
Waarderingen: B0G5

48 teams in een knockout leidt dan tot 3 halve finalisten.

De 4e halve finalist wordt opgevuld door de winnaar van de loser bracket. Een aparte knockout waar iedereen die een keer verliest in de normale knockout inkomt. De winnaar van de loser bracket krijgt de 4e plek in de halve finale.

Nog meer wedstrijden, nog meer geld.

• Wow
  • Haha
Waarderingen: JK79 en Dr. Hannibal

Dan krijgen de nummers 1 wel een stuk meer voordeel met een wedstrijdronde rust. Volgens mij is het idee om gewoon alle nummers 3 en 4 te laten afvallen. Wel taai als je dan met Frankrijk loot oid want dan weet je dat je in praktijk met zijn drieën om één plek vecht, terwijl het in andere poules meer open zal liggen wie er wint waarschijnlijk…

Wel taai als je dan met Frankrijk loot oid want dan weet je dat je in praktijk met zijn drieën om één plek vecht, terwijl het in andere poules meer open zal liggen wie er wint waarschijnlijk…

Denk dat er meer poules zullen zijn met een duidelijke favoriet dan zonder

Champions League is daardoor wel een stuk boeiender geworden (y)
Voor mij juist tegenovergesteld, er zit amper nog spanning op die competitiefase (zeker voor de grote clubs), ik vind het bijna niet te volgen en een "competitiefase" opzetten, waarin vervolgens niet iedereen tegen elkaar speelt, vind ik daarnaast gewoon onlogisch/oneerlijk.

Plus er zijn veel te veel wedstrijden tegelijk, ik zie er bijna niks meer van. Ik keek vroeger nog wel eens de samenvattingen na de livewedstrijd, maar ik ga niet opblijven voor al die wedstrijden nu.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ik vind het als supporter een hele fijne opzet, awaydays voelen toch speciaal als je niet een week later weer tegen diezelfde club speelt. Voor de rest met @Pommer eens, het valt totaal niet te volgen wie er nu wel of niet goed voorstaat en het zijn ook heel veel wedstrijden tegelijk. Volgende week speelt Twente alweer de eerste voorronde, mij maakt conference league of europa league niets uit zolang we ons maar ergens voor kwalificeren.

Ik vind het als supporter een hele fijne opzet, awaydays voelen toch speciaal als je niet een week later weer tegen diezelfde club speelt. Voor de rest met @Pommer eens, het valt totaal niet te volgen wie er nu wel of niet goed voorstaat en het zijn ook heel veel wedstrijden tegelijk. Volgende week speelt Twente alweer de eerste voorronde, mij maakt conference league of europa league niets uit zolang we ons maar ergens voor kwalificeren.
Benieuwd wie tegen Vojvodina of Ferencvaros mag!

Eredivisiescheidsrechter Rob Dieperink (38) overleden - https://nos.nl/l/2622849

Jeetje :(
Heel erg heftig inderdaad, heb goede bekenden in de straat bij hem wonen en ze konden bevestigen dat het om zelfmoord gaat .... Zal wel te maken hebben met wat er in London is gebeurd. Ook dat is een uit verband getrokken verhaal blijkbaar maar voor de buitenwereld natuurlijk niet....

Users who are viewing this thread