Taylor Swift

Jodi

Playlistbediener
5 mei 2023
21
14
Indien je net perse de meest gelimiteerde variant wilt, zou ik gewoon wachten. Van deze gelimeteerde variant worden er waarschijnlijk al meer dan 10 000 gedrukt. Ik gok dat er ook wel andere varianten op kleur zullen uitkomen (indie exclusives etc). Die je uiteindelijk wel goedkoper ergens kan kopen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.164
2.412
Indien je net perse de meest gelimiteerde variant wilt, zou ik gewoon wachten. Van deze gelimeteerde variant worden er waarschijnlijk al meer dan 10 000 gedrukt. Ik gok dat er ook wel andere varianten op kleur zullen uitkomen (indie exclusives etc). Die je uiteindelijk wel goedkoper ergens kan kopen.
Maar volgens mij is dit niet de meest gelimiteerde variant ? Toch?
 

nachomga

Nieuw lid
18 apr 2024
1
0
Hey, I’m Nacho and my friend and I are going to Gelsenkirchen n2 and I was wondering id there is anyone who is going fhere from belgium and can go with us. Thanks:)
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
552
410
Hoe zou kan die vrouw de hele wereld rond touren, haar vriendje aanmoedigen bij de super bowl en om de zoveel maanden een album uitbrengen en dan in dit geval ook nog met 31, ik herhaal 31!!! nummers.

De eerste nummers zijn prachtig! Dit is wel een album om in alle rust even te luisteren, waarschijnlijk in meerdere etappes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

kevinr

Randprogramma
16 dec 2019
103
120
Hoe zou kan die vrouw de hele wereld rond touren, haar vriendje aanmoedigen bij de super bowl en om de zoveel maanden een album uitbrengen en dan in dit geval ook nog met 31, ik herhaal 31!!! nummers.

De eerste nummers zijn prachtig! Dit is wel een album om in alle rust even te luisteren, waarschijnlijk in meerdere etappes.

Er zijn meerdere Taylor Swifts of ze is buitenaards. In elk geval wat een album
 
  • Leuk
Waarderingen: gerrie

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.588
591
Hoe zou kan die vrouw de hele wereld rond touren, haar vriendje aanmoedigen bij de super bowl en om de zoveel maanden een album uitbrengen en dan in dit geval ook nog met 31, ik herhaal 31!!! nummers.

De eerste nummers zijn prachtig! Dit is wel een album om in alle rust even te luisteren, waarschijnlijk in meerdere etappes.
Privejet doet wonderen, al is dat niet zonder controverse uiteraard.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Hoe zou kan die vrouw de hele wereld rond touren, haar vriendje aanmoedigen bij de super bowl en om de zoveel maanden een album uitbrengen en dan in dit geval ook nog met 31, ik herhaal 31!!! nummers.

De eerste nummers zijn prachtig! Dit is wel een album om in alle rust even te luisteren, waarschijnlijk in meerdere etappes.
Goed dat ik dit lees, had hem blind op gezet :ROFLMAO:, even wat anders tussendoor. Niet echt een fan, maar moet toch mee kunnen praten met de kids. Eerste nummers inderdaad goed!
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.179
2.999
Paar tenenkrommende momenten (die Charlie Puth lyric???) in de eerste paar nummers en qua sound geen enkele evolutie tegenover wat ze al een miljoen keer eerder deed. Tot nu toe ook niet overtuigd, hopelijk brengt de tweede helft beterschap. Aan die Anthology versie ga ik waarschijnlijk zelfs niet geraken.
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
689
475
2 uur lang naar 50 shades of hetzelfde nummer luisteren, ik hou van Taylor, maar ook die liefde kent haar grenzen. Het is niet slecht hé maar echt goed durf ik dit toch ook niet te noemen. Hopen dat het niet té veel ruimte krijgt tijdens de nieuwe tour, en anders een ideaal moment voor een sanitaire pauze en om even drank te halen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bartjuh1981

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.901
6.122
Grappig om gazetten als blogs als DB nu al reviews eruit te zien kakken. Content over quality.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.901
6.122
Paar tenenkrommende momenten (die Charlie Puth lyric???) in de eerste paar nummers en qua sound geen enkele evolutie tegenover wat ze al een miljoen keer eerder deed. Tot nu toe ook niet overtuigd, hopelijk brengt de tweede helft beterschap. Aan die Anthology versie ga ik waarschijnlijk zelfs niet geraken.
Vind dat net wel. Dit ligt ergens tussen Evermore, Midnights en 1989 ofzo. Qua klank ook weer heel erg gelaagd.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.299
6.497
Grappig om gazetten als blogs als DB nu al reviews eruit te zien kakken. Content over quality.
Geen idee of dat nu het geval is, maar krijgen muziekjournalisten het album niet een week eerder zodat ze deze content kunnen maken?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken