Amsterdam Dance Event 2022

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Gelukkig was één iemand van de mensen waar ik mee naar Eric Prydz ga zo helder om de tickets te bekijken en vast te stellen dat we toch vanavond gaan en niet morgen!
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Brian

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik ken het voorprogramma van morgen niet, maar voor vanavond is die HOLO-avond wel top natuurlijk. Helemaal als je ziet dat ze op ticketswap voor 35 euro weg gaan.

Ik krijg niemand mee voor vanavond helaas. Normaal geen probleem om alleen naar een concert te gaan, dat doe ik vaker, maar voor zo iets zou ik dat niet zo snel doen. Enjoy!
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Robin92

Nieuw lid
19 okt 2022
1
0
Hi all, ik krijg wat ik ook doe géén tickets te pakken op Ticketswap voor Ben Böhmer @ DGTL vrijdag a.s. dus ik probeer het hier even. Mocht iemand nog twee tickets willen verkopen zou ik ze heel graag over willen nemen!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Zo, dat was heerlijk zeg. Heb echt een perfect gevarieerde 4 dagen gehad. Vrijdag Nils Frahm was echt subliem. Het was dus gewoon lekker zitten met 2 uur lang kippenvel. Verwachting was hoog maar heeft zelfs dat overtroffen met Says als absolute hoogtepunt van de week/maand/jaar. Concertgebouw is voor mij op 10 minuten lopen dus eigenlijk een soort thuiswedstrijd als je ziet waar de andere locaties waren...

Vrijdag Pongo in Tolhuistuin in Noord. Vooraf wezen borrelen en gegeten in het restaurant daar, echt een prima restaurant. Hele tijd nog buiten gezeten vanwege het lekkere weer, heerlijk. Het concert zelf in Parallel was ook best prima. Leuke zaal ook, was er nog nooit geweest(deze week weer voor Tourist). Hoewel het op DTRH iets gezelliger was, was het optreden zelf wel leuk. Prima avondje met vooral een goede sfeer. Nog even getwijfeld om hem door te trekken en in dezelfde zaal kaartjes te kopen voor de Trance-night maar kreeg niet iemand mee vanwege het dagprogramma op zaterdag

Zaterdag met een grote groep naar Mystic. Dik 50 minuten fietsen voor dit festival. Het festival zelf zag er echt heel verzorgd uit. De aankleding was echt sterk, en in de tenten was het vrijwel overal heel goed te doen! Helaas was de muziek niet overal heel helder - al is dit vaak wel een probleem in dit genre op grote festivals. Met iets van 8 stages voelde het ook wel echt als een major festival. Qua publiek ook heel gevarieerd. Helaas - van wat ik al eerder heb gehoord - ging het in veel stages niet overal echt los. Of dat nou door de muziek komt, door de bezoekers, of door de grootte van het festival, geen idee. Maar er werd meer gepraat en voelde als een mega vrijmibo. Dit was bij veel feestjes het geval hoorde ik al. Volgend jaar voor mij ook geen festival meer, maar een clubdag in Lofi of No Art oid... Het was gezellig, maar het was net niet wat we hadden verwacht. Gelukkig maakte de after tot sunrise veel goed...

Zondag bij &Friends in Toekomstmuziek de kater weg gespoeld en daar met wat deuntjes en indonesisch eten de week afgesloten. Schijnbaar een plek waar veel BN'ers ook nog even na/voorzitten..



Nu flink herstellen...
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken