Persoonlijk vond ik Hellfest dit jaar betere headliners hebben dan wat ze voor volgend jaar hebben aangekondigd. O.a. Till Lindemann, Korn, Muse, Linkin Park, Heilung, Electric Callboy. Als je die dit jaar in de Benelux had willen zien dan had je naar Pinkpop, South of Heaven, Graspop, Rock...