Festileaks Draft XXII - through the decades

Hier ook een groot fan van sitcoms :)

How I met your mother, Modern family, Big Bang Theory en Brooklyn 99 zijn wel mijn favorieten.
Friends, The Office en Full house zijn ook goede klassiekers (al is The Office niet zo oud als die andere 2)
Een favorete sitcom kiezen zou echt te moeilijk zijn, maar zal dan één van de eerste 4 zijn.

Community en Parks & Rec vind ik beiden niet zo.

Als iemand nog een goede sitcom zoekt om te kijken is Outdoor Man ook zeker aan aanrader.

• Leuk
Waarderingen: AngieH
Ken ik beide niet, maar ga eens checken want heb wel iets nodig voor 's avonds na mijn vakantie volgende week!
Brooklyn 99 is wat meer in lijn met zoiets als Parks & Recs.

Community is wel een cult dingetje, echt bizar veel referenties naar klassieke films en series en pop culture dingen (en ook de grootste rol voor Childish Gambino zo ongeveer).

Hier ook een groot fan van sitcoms :)

How I met your mother, Modern family, Big Bang Theory en Brooklyn 99 zijn wel mijn favorieten.
Friends, The Office en Full house zijn ook goede klassiekers (al is The Office niet zo oud als die andere 2)
Een favorete sitcom kiezen zou echt te moeilijk zijn, maar zal dan één van de eerste 4 zijn.

Community en Parks & Rec vind ik beiden niet zo.

Als iemand nog een goede sitcom zoekt om te kijken is Outdoor Man ook zeker aan aanrader.

Oh man, Full House. Lang niet aan gedacht, maar was al kleine zo'n fan van die serie en van Mary Kate en Ashley Olsen (En hun film It Takes Two, ging elke maand op, beetje zoals @Oasiss die iedere maand opnieuw aan Friends begint)

Oh man, Full House. Lang niet aan gedacht, maar was al kleine zo'n fan van die serie en van Mary Kate en Ashley Olsen (En hun film It Takes Two, ging elke maand op, beetje zoals @Oasiss die iedere maand opnieuw aan Friends begint)
Tien seizoenen in een maand lukt niet hoor :o !

Voor mij is het begonnen met According To Jim. Verder veel dat hier genoemd is ook. Ooit op Veronica die reeks van According to Jim, Two and a Half Men en Big Bang Theory in de avond was heerlijk!

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Super leuk thema! Helaas sla ik deze wel even over; vrees dat ik momenteel niet de tijd en energie heb om hier fanatiek aan mee te doen.

Ga het verder wel zeker volgen, mocht iemand een sparringpartner zoeken dan hoor ik het ook graag!

• Leuk
Waarderingen: AngieH en Oasiss
Graag verwijs ik de sitcom discussie door naar het filmtopic zodat mensen hier verder kunnen met de draft...

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Hehehe, ik doe weer een worp naar een mooie notering denk ik. Hoop ik toch. Steek er alleszins weer de nodige moeite in, zoals vorige keer 🔥

iets zegt me dat ik niet gigantisch veel concurentie ga hebben met men idee
ben benieuwd hoe het gaat uitdraaien

Alle gekheid op een stokkie. Mijn bericht was overigens geenszins lelijk bedoeld hoor @won666 , neem gewoon lekker je tijd als je er nog over na wil denken of je mee wil doen.

Verder heb ik niet het vermoeden dat er nog veel mensen zich in de draft gaan voegen. Mocht men er behoefte aan hebben, tussen het sitcom geweld door, zou ik eventueel al eerder een volgorde van deelnemers kunnen delen. Uiteraard met dinsdag gewoon als officieel startschot.

Scrubs blijft toch wel mijn favoriete sitcom. Humor deels wel gedateerd, maar vooral de serieuzere stukken vind ik met de tijd beter geworden.

Ze zijn begonnen aan een reboot dit jaar, gisteren eerste aflevering gezien en ik heb er gelijk weer zin in :)

Users who are viewing this thread