Pinkpop 2026

Op de tv stream. Ze speelden net smokers toen schakelden we naar de presentatrices voor een vaag verhaal. Ik zat er lekker in en vindt het hun beste nummer. Vond daarom het weegschalen irritant
Oke fijn dat u nu uw vrouwonvriendelijke commentaar corrigeert. Kom gewoon live kijken
 
  • Leuk
Waarderingen: Gloaming
Ze moeten dan de kijkers op Nederland 3 welkom heten. En dat schijnt dan niet op een apart kanaal te kunnen.

En ik ben echt niet kleinzerig, maar waarom moet alles bij Hang Youth beginnen met kanker? Zelfs het koor zingt het. Stoer hoor.
Tamelijk bizar ja, schelden met ziektes hoort niet thuis op zo'n podium naar mijn mening. Zit er helaas in onze taal zo diep in dat we het maar normaal moeten vinden
 
Oke fijn dat u nu uw vrouwonvriendelijke commentaar corrigeert. Kom gewoon live kijken
Ik corrigeer helemaal niks. Hadden er 2 mannen gestaan had ik dom gelul van de presentatoren gezegd.

Ik zou eerder naar je eigen opmerkingen vandaag kijken, daar zat meer vrouw onvriendelijks tussen dan wat ik gepost heb.

Morgen ben er live.
 
Tamelijk bizar ja, schelden met ziektes hoort niet thuis op zo'n podium naar mijn mening. Zit er helaas in onze taal zo diep in dat we het maar normaal moeten vinden
Heeft Ray Fuego (Ploegendienst) ook een handje van. Heel jammer en onnodig aanstootgevend. Gewoon lomp.
 
The Cure, echt een band die ik pas op latere leeftijd ben gaan waarderen. Heel erg fan van het laatste album die ze hebben uitgebracht en daarna hun voorgaande albums ingedoken.
Prachtige muziek, en ondanks hun leeftijd ook één van de relevantste artiesten die er staan op PP.

Genieten op de livestream.
 

Users who are viewing this thread