Graspop Metal Meeting 2026

Nog iemand opgevallen dat er uren aangepast zijn?
Onder andere lionheart heb ik gezien in de app spelen nu 30minuten gelijk met volbeat
Klopt, Lionheart is 30 min opgeschoven. Zelf heel blij hiermee aangezien nu de clash met KL toch wat opgelost is. Nu kan ik toch het laatste half uurtje van Lionheart nog meepikken!

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Nog iemand opgevallen dat er uren aangepast zijn?
Onder andere lionheart heb ik gezien in de app spelen nu 30minuten gelijk met volbeat
Ah dat is misselijk. Ik heb niks met Knocked Loose of COF, dus Lionheart was nou net perfect als vulling. Tja dan ga ik maar 40 min uit mijn neus staan vreten voor de Jupiler 🤣

• Leuk
Ah dat is misselijk. Ik heb niks met Knocked Loose of COF, dus Lionheart was nou net perfect als vulling. Tja dan ga ik maar 40 min uit mijn neus staan vreten voor de Jupiler 🤣

Same, ging de tijd tussen Leprous en Volbeat hiermee opvullen, maar nu zal ik wel ergens iets anders gaan doen. Gewoon geen Knocked Loose.

Maar er zijn verder geen wijzigingen gebeurd (of toch qua bands bands. Cover bands heb ik niet bekeken)

• Leuk
Waarderingen: Nu_metal90 en Dwarf
Is dat geen fout? Van 21u50 tot 23u30 is er dan een gat op de jupiler? Lijkt me lang
Is een half uur meer dan normaal ja

Opzich niet zo gek, Knocked Loose en Lionheart zijn 2 hardcore met waarschijnlijk veel overlap in publiek zoals @Robbe hierboven. Eigenlijk moest Lionheart natuurlijk tijdens twisted sister spelen dan was dit probleem er niet. Mogelijk heeft de band geklaagd of kregen ze klachten van bezoekers.

• Leuk
Is een half uur meer dan normaal ja

Opzich niet zo gek, Knocked Loose en Lionheart zijn 2 hardcore met waarschijnlijk veel overlap in publiek zoals @Robbe hierboven. Eigenlijk moest Lionheart natuurlijk tijdens twisted sister spelen dan was dit probleem er niet. Mogelijk heeft de band geklaagd of kregen ze klachten van bezoekers.
Maar nu spelen ze juist 20 minuten tijdens KL? Ik weet hun oorspronkelijke speeltijd niet, dan stonden ze meer in overlap met KL?

En denken ze dat KL al rond 23 h 30 gedaan is? Want eerlijk gezegd zou me dat niet verbazen. Ik zou eerder verbaasd zijn als die band er al in slaagt 75 minuten te vullen, die hebben nog maar 2 full albums geloof ik? Want ik heb wel al vaker gemerkt dat bands vroeger stoppen. Dying Wish bv stond geboekt 40 minuten maar stopte al na een half uur

• Leuk
Dag 3: de poll!

1780437915065.png

Wederom een heel sterk podium op misschien wel mijn sterkste dag.
En dus helaas ook veel pittige clashes tussen Marquee en main stages (JS en MD nog niet eens meegerekend):
  • Battle Beast > Killus (9-8)
  • Evergrey > Gaerea (10-9)
  • Extreme < Vltimas (7-8)
  • Foreigner < Kanonenfieber (9-10)
  • Alice Cooper < The Gathering (7-8)
  • Electric Callboy > Venom (8-7)
  • Def Leppard = Mastodon (8-8)
  • Sabaton > Mastodon (10-8)

Users who are viewing this thread