Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik zie hier steeds voorbij komen dat er echt geen grote namen meer aangekondigd gaan worden. Toch zie ik een aardig gat in de timetable waar de afgelopen jaren juist steeds een vrij grote artiest stond: de Teddyafsluiter op zondag!
Ik zie nu Overmono als laatste artiest staan. Het is niet dat ik denk dat zij niet groot genoeg zijn voor deze spot, maar de tijd waarop ze spelen is gewoon een flink stuk eerder dan in de afgelopen jaren. Ze spelen namelijk van 20:30 tot 21:30, terwijl Floating Points vorig jaar van 22:00 tot 23:00 speelde.
Dit kan natuurlijk met vergunningen te maken hebben, maar ik vind het gat na Overmono zo groot dat ik daar toch nog wel iets verwacht.

Wat denken jullie?
Je hebt wel een punt inderdaad. Aan de andere kant vind ik Overmono wel een typische act voor de Floating Points spot. En er zit tussen alle acts in de Teddy een uur pauze en Rabbit Radio start om 22.45. Dan zou er niets meer tussen passen....

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Jullie hebben over de vrijdag wel gelijk inderdaad, maar ik kan mij er toch moeilijk bij neerleggen dat de afsluiter van de teddy niet eens een beetje schemer heeft. Ik hoop voor Overmono dat de tent dicht en donker kan.

Ik hoop dat ze nog wat met de Holding tent gaan doen. Die puilde vorig jaar op momenten echt uit. En waar de stevige gitaren vorig jaar ook nog wel op andere podia stonden, is het dit jaar eigenlijk alleen in Holding. Dus hopelijk weten ze daar nog wat ruimte te vinden voor een uitbreiding.

• Leuk
Waarderingen: Mojo jojo en mroizo
Jullie hebben over de vrijdag wel gelijk inderdaad, maar ik kan mij er toch moeilijk bij neerleggen dat de afsluiter van de teddy niet eens een beetje schemer heeft. Ik hoop voor Overmono dat de tent dicht en donker kan.
ik herinner me een paar jaar geleden rond dezelfde tijd als nu overmono, bicep als teddy afsluiter. en daarna War on drugs als hottot afsluiter terwijl het donker werd. volgens mij kwam er toen ook niks meer na bicep. dat werkte best goed hoor, tijdens golden hour! het zal wel een bewuste programmeringskeuze zijn

Weet iemand nog wat de vorige edities de beste periode was om tickets te kopen via ticketswap?
09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm
15 mei 324 op ts / 283 tm
18 mei 324 ts / 282 tm
19 mei 308 ts / 280 tm
20 mei 297 ts / 267 tm
22 mei 286 ts / 271 tm
30 mei 286 ts / 278 t/m
7 juni 281 ts / 247 tm
9 juni 279 ts / 257 tm
12 juni 264 ts / 251 tm
16 juni 252 ts / 242 tm
18 juni 256 ts / 238 tm
20 juni 252 ts / 242 tm
23 juni 264 ts / 246 tm
27 juni 225 ts (!) /226 tm
29 juni 240 ts / 228 tm
30 juni 220 / 215 tm

Deze was vorig jaar gepost door @daily. Ik weet niet hoe accuraat dit jaar is want het is nog steeds niet uitverkocht en het gaat nog spannend worden of dat daadwerkelijk zal gebeuren. We zijn nu bijna in juni en de laagste ticket die ik heb gezien op ts en tm is rond de 296 euro.

Laatst bewerkt:
09 mei: 325 op ticketswap
10 mei: 327 op ticketswap
12 mei: 318 op ts / 283 tm
15 mei 324 op ts / 283 tm
18 mei 324 ts / 282 tm
19 mei 308 ts / 280 tm
20 mei 297 ts / 267 tm
22 mei 286 ts / 271 tm
30 mei 286 ts / 278 t/m
7 juni 281 ts / 247 tm
9 juni 279 ts / 257 tm
12 juni 264 ts / 251 tm
16 juni 252 ts / 242 tm
18 juni 256 ts / 238 tm
20 juni 252 ts / 242 tm
23 juni 264 ts / 246 tm
27 juni 225 ts (!) /226 tm
29 juni 240 ts / 228 tm
30 juni 220 / 215 tm

Deze was vorig jaar gepost door @daily. Ik weet niet hoe accuraat dit jaar is want het is nog steeds niet uitverkocht en het gaat nog spannend worden of dat daadwerkelijk zal gebeuren. We zijn nu in juni en de laagste ticket die ik heb gezien op ts en tm is rond de 296 euro.

Ik las dat je dit jaar een resale ticket niet opnieuw nog een keer kan verkopen. Was dit vorig jaar ook al zo?

Ik las dat je dit jaar een resale ticket niet opnieuw nog een keer kan verkopen. Was dit vorig jaar ook al zo?
Ja de grote klojoprijs van dit jaar gaat (weer) naar de fuckers van TM, die weer een manier hebben gevonden om ons een poot uit te draaien. Er is toch geen enkele goede reden om dit te doen??

Ja de grote klojoprijs van dit jaar gaat (weer) naar de fuckers van TM, die weer een manier hebben gevonden om ons een poot uit te draaien. Er is toch geen enkele goede reden om dit te doen??
Dit doen ze inmiddels bij alle concerten volgens mij. Had dit laatst ook bij een andere gig via ticketMaster. vermoeiend

Vorig jaar was het laagste punt volgens mij de dinsdag voorafgaand aan het festival, met prijs onder de 200 euro.
Daarna ging de prijs weer omhoog.

Vannacht gedroomd dat Altin Gün nog werd toegevoegd. laten we daar dan maar vanuit gaan :cool:
edit: toch niet, zie dat ze op tour in Europa zijn...:(

Laatst bewerkt:

Kleine nuance op deze post: ik had het nog niet gezien maar blijkbaar heeft Ticketswap hier een workaround voor gevonden. Dat is dan weer mooi!

Ik zie hier steeds voorbij komen dat er echt geen grote namen meer aangekondigd gaan worden. Toch zie ik een aardig gat in de timetable waar de afgelopen jaren juist steeds een vrij grote artiest stond: de Teddyafsluiter op zondag!
Ik zie nu Overmono als laatste artiest staan. Het is niet dat ik denk dat zij niet groot genoeg zijn voor deze spot, maar de tijd waarop ze spelen is gewoon een flink stuk eerder dan in de afgelopen jaren. Ze spelen namelijk van 20:30 tot 21:30, terwijl Floating Points vorig jaar van 22:00 tot 23:00 speelde.
Dit kan natuurlijk met vergunningen te maken hebben, maar ik vind het gat na Overmono zo groot dat ik daar toch nog wel iets verwacht.

Wat denken jullie?
Dit is niks nieuws, hier gaat vast geen andere naam na komen. Kijk maar naar de zondag op het blokkenschema 2022: https://downtherabbithole.nl/media/download/DTRH22_Blokkenschema.pdf

Users who are viewing this thread