Lowlands 2026

ik zie de fcukers niet op de clashfindr staan, terwijl ze op hun site hebbe aangegeven op de vrijdag te staan
Die site is gekoppeld aan bandsintown, die vaak de eerste dag van het weekend aangeeft als hij het niet weet. Zo heeft Maribou State ook vrijdag op hun website aan, maar staat direct daaronder ook dat ze op vrijdag op Pkp staat. Ik zou er dus niet van uitgaan dat ze op vrijdag staan

• Leuk
Waarderingen: dikkeboktor
Ik heb deze set ook stuk geluisterd op een eerder moment. Ben niet echt een techno fan maar vond die set van Helena Hauf en Boyz Noize toch toffer!

Net de show van Lorde op Lollapalooza Chili bekeken. Ben bang dat dit niet gaat aanslaan hoor, heeft echt tre weinig om het lijf, ook kwa show.

Net de show van Lorde op Lollapalooza Chili bekeken. Ben bang dat dit niet gaat aanslaan hoor, heeft echt tre weinig om het lijf, ook kwa show.
Die show van Tyler the Creator op een festival een paar maanden terug was ook al mager. Gaat straks New Wave nog de headlineshow van het weekend geven 😂

Correct me if I'm wrong maar is een show van een artiest op een enkele show in Zuid-Amerika niet altijd kariger dan een show waarmee ze maanden touren door Europa?

Users who are viewing this thread