Graspop Metal Meeting 2025

Het is nu ook niet meteen de grootste of bekendste band. Moesten ze volgend jaar op GMM staan zou het merendeel van het publiek niet eens iets weten over hele gedoe. Zelfs bij grotere bands als as I lay dying zijn er veel mensen niet op de hoogte.

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en Jimmeh07
Alter Bridge komt deze zomer naast Graspop ook voor 2 shows naar Nederland.
Dat lijkt mij wel lichtjes overdreven in een jaar in Brussel, Amsterdam, Groningen en Tilburg aan te doen.
Ik heb ze in Brussel gezien, maar het was niet uitverkocht. De Ziggo was ook niet uitverkocht.
Ik vind het een gave band, maar ik zou het niet aandurven om ze dan weer te boeken.
Ik denk dat Graspop de Sexpistols beter hadden gewisseld met Alter Bridge. Nu niet alleen voor de naam, maar ook omdat een groot publiek de band al heeft kunnen zien.

Dat lijkt mij wel lichtjes overdreven in een jaar in Brussel, Amsterdam, Groningen en Tilburg aan te doen.
Ik heb ze in Brussel gezien, maar het was niet uitverkocht. De Ziggo was ook niet uitverkocht.
Ik vind het een gave band, maar ik zou het niet aandurven om ze dan weer te boeken.
Ik denk dat Graspop de Sexpistols beter hadden gewisseld met Alter Bridge. Nu niet alleen voor de naam, maar ook omdat een groot publiek de band al heeft kunnen zien.
Ok, maar ik denk dat ze sowieso te laat komen voor GMM 2025... 😉

Tilburg en Groningen zijn ook wel een stuk kleiner dan de Ziggo Dome

Users who are viewing this thread