Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag is de dag! De hypedag om specifiek te zijn samen met mijn graspop groep ga ik de hele line-up langslopen om te kijken wat ik dit jaar allemaal wil zien op Graspop. Ik ben heel benieuwd welke nieuwe bands ik vandaag allemaal weer ga ontdekken en daarna nog een paar maanden de tijd om al die nieuwe bands in te luisteren, de voorpret is nu echt begonnen!!!
Had me onlangs nog afgevraagd of Phil Campbell and the Bastard Sons geen optie zou geweest zijn voor een van de laatste spots (gezien ze toch enkele optredens gepland hadden in Europa), maar dat wordt dus een helaas
Het was natuurlijk weer een topdag met bier, pizza en gezelligheid en weer genoeg nieuws te ontdekken dit jaar! Komende tijd ga ik onderstaande bands verder inluisteren, dus er zal vast nog een hoop verschuiven in deze lijst, maar dit is hem voor nu. Dikgedrukt = must see en * = nog niet eerder een nummer van gehoord.
Donderdag:
Ego Kill Talent
Accept* A Day To Remember
The Offspring
Wind Rose*
Dying Wish*
Grade 2*
John Coffey
Pennywise
Magnolia Park* Ankor*
The Funeral Portrait*
Sleep Theory*
Lakeview*
Bloodywood
Vrijdag:
Bush*
Sex Pistols ft. Frank Carter Alter Bridge
Volbeat
Drowning Pool Mammoth
Trivium
Breaking Benjamin
Knocked Loose*
Asomvel*
Letlive*
Guilt Trip*
Drain*
We Came As Romans*
Leprous*
Zaterdag:
Fleddy Melculy Ice Nine Kills
Architects
The Pretty Wild*
P.O.D.* Three Days Grace
Lacuna Coil*
Corrosion of Conformity*
Feuerschwanz*
Primal Fear*
Orden Ogan*
Sonata Arctica* Avatar
Mouth Culture*
Loathe*
Catch Your Breath*
Zondag:
Battle Beast
Extreme
Black Label Society*
Electric Callboy Sabaton
Europe
Foreigner
Alice Cooper
Def Leppard
Killus*
Scowl*
Set It Off
Bury Tomorrow
The Plot In You*
Return to Dust*
Rain City Drive*
TX2* Future Palace
Periphery*
Heb ongeveer 10 jaar op Graspop gewerkt. 6x Maiden meegemaakt, 5x Slipknot, 5x Judas Priest, 4x Ozzy (en dan nog 2x Sabbath)... enfin, je snapt wel waar ik heen wil.