Goedemorgen beste Graspop vrienden en vriendinnen,
gisteravond Evergrey gezien in De Pul in Uden. Hele toffe show, veel gitaarwerk, stevige drums en sterke vocalen. Al zou je het mij vragen, meer dan terechte spot gekregen op de Mainstage.
Bovendien beginnen de Graspop kriebels toch flinke...