Recente inhoud door StevieU2

  1. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Ben jij links of rechts op de foto? Of komt er weer een Festileaks Meet-up?
  2. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Ah ja, ik sta op de camping dus ik kom altijd wel in een tentje terecht ;-)
  3. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Mooi, wie weet komen we elkaar dit jaar wel tegen ;-) Jij slaapt snachts? :giggle:
  4. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Bijna definitieve plan ;-) Mijn mustsees Mijn keuze bij clash Grappig heb ik zondag drie clashes die echt van mn mood en energie level afhangen die dag: Beirut/ Somelinez Matt Beringer/Deki Alem Overmono/Panic Shack Vrijdag: NPO>Jacob Alon > Girl Group > Peaches/Florence Road > Son Mieux...
  5. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Betrouwbare weervoorspeller
  6. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Ik zou er niet rouwig om zijn. Beetje normaal over het terrein bewegen, drank en eten halen en naar de plee voor de dames!
  7. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Sponsors (zoals Rabobank) hebben dagtickets voor hun gasten. Wellicht kan je er daar iets vinden al lijkt me de kans dat je die kan bemachtigen klein!
  8. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    https://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Beuningen/4057537/weersverwachting-14dagen
  9. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    En niet te dicht bij het hek gaan staan....
  10. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Veld tussen rood en groen blijft ongebruikt. Conflict met die boer nog niet opgelost ;-) Verder blijft Teddy <> Hottot echt een eind lopen (Aplha Bravo vibes)
  11. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Ik ook en lijkt me logistiek voor nooddiensten etc best een keuze met gevolgen. Wel relaxter op de donderdag zonder dat stoplicht!
  12. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Vorig jaar was de nieuwe Teddy niet af. Dus wellicht is dit de dichte tent, of een nieuwe tent of is het de Fuzzy? Ik kan op de foto namelijk niet heel duidelijk zien waar dit op het terrrein is! Edit: gezien de bomen en de weg is het de plek van de Teddy. En als het dan de Heineken is ....dan...
  13. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Tussen David Byrne en The XX zit een uurtje...Ik denk dat ik alles daartussen lekker laat gaan voor een mooie plek bij beiden en chill tijd
  14. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Gisteren op Youtube The XX op Primavera gezien (kon het niet laten). Lieve mensen dat wordt een prachtig feest!
  15. StevieU2

    Down the Rabbit Hole 2026

    Gevonden ;-) Voor wie het wil weten, je kan via clasfinder/customize de dagen (en podia) selecteren en dus uitprinten!