Vorig jaar was de nieuwe Teddy niet af. Dus wellicht is dit de dichte tent, of een nieuwe tent of is het de Fuzzy?
Ik kan op de foto namelijk niet heel duidelijk zien waar dit op het terrrein is!
Edit: gezien de bomen en de weg is het de plek van de Teddy. En als het dan de Heineken is ....dan...