Wat zijn zo de gemiddelde prijzen van de standjes buiten het fesivalpark? En wat valt er precies allemaal te krijgen, ik denk dat ik dit jaar eens vaker naar daar zal uitwijken in plaats van telkens bij de dure kraampjes op het terrein iets te bestellen.