Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat Bwoite zegt, toen was er wel echt momentum, Vorst de keer ervoor was niet uitverkocht. (Wel amper 3 maanden of voorhand aangekondigd toen, maar toch)
Ik was er alleszins de vorige keer bij in Sportpaleis, en de volgende keer ook dus :)
(Relatief) dure parkings allemaal van 20 €, terwijl je gewoon op P&R linkeroever kan staan voor € 1?
Ook heel dat concept van Park & Bike is lachwekkend. 17 euro voor huren van fiets, gratis parking, of 20 euro voor parking als je zelf je eigen fiets meeneemt?