Niet met je eens wat betreft de stem van Sam. Ben groot fan van de band, dit was volgens mij de zevende keer dat ik ze heb gezien. Vond het echt een goede show, de nummers van het laatste album kwamen erg goed over. Enthousiasme, muziek, dik in orde. Maar zijn stem, daar is iets mee aan de hand...