Klopt, al hebben we dat nu allemaal ook al, maar het kan natuurlijk altijd nog erger.
Toch zou ik, ondanks alle negatieve aspecten, Metallica één keer op GMM willen zien staan, gewoonweg omdat ik vind dat dat een keer zou moeten voor een van de allergrootste metalfestivals ter wereld, oftewel...