Ben een importlimbo, maar vermaak mij prima. Kan niet wachten tot de nachtegaal van het Zuiden verschijnt.
Sta trouwens redelijk achterin, maar het hele veld is opgestaan en doet mee. Geslaagd experiment lijkt mij zo. Volgens jaar idd zonder Jeroen idd. 🙃