Die extra en dan nog dezelfde tour nog eens in 27 voelt idd wel wat als overkill.
Begrijp wel dat ze nu het momentum willen verzilveren omdat op wat ze doen mogelijk wel een plafond staat, het 'speciale' gaat misschien beginnen wennen en als ze nu niet doorpakken blijven ze mss wat hangen op...