Mwa, de UEFA is nooit zo expliciet op geldgewin uit geweest als de FIFA. Hebben zich zelfs uitgesproken tegen het idee van La Liga om wedstrijden in de VS te spelen, vanwege het principe dat toegankelijkheid boven commerciële belangen moet staan. Denk dat we in het ergste geval eens een supercup...