Joe's Laatste bijdragen

  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Er staat toch letterlijk bij onze festivalwinkel op de camping?
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Op de Hive toch gewoon?
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Dat is meer iets voor Pukkelpop. Heb Werchter zoiets nog niet weten doen.
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Sport algemeen.
    Bij Qatar wist je op voorhand wat voor rotzooi je binnenhaalde. En dan speelden ze dat nog eens in de winter ook. Bij dit WK was het op...
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp DE Rock am Ring / Rock im Park 2026.
    Dat was nog steeds zo, maar die vrijdag was echt bijzonder druk. Dat had ik nog niet meegemaakt op een festval. Na het concert stond...
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Ik heb er 140. Uiteindelijk zijn we er toch 5 dagen.
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp DE Rock am Ring / Rock im Park 2026.
    Ga je van Breaking Benjamin naar de Main Stage en kom je er terecht bij een Snollebollekes copycat act. Fantastisch festival toch. 😅
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Graspop Metal Meeting 2026.
    Puike set van Volbeat daarnet! En dat in een shirt van Verstappen.
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Electric Callboy mag hun Blink uitvoering volgend jaar ook op Werchter komen brengen.
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp DE Rock am Ring / Rock im Park 2026.
    Ik weet niet of dat het komt door LP of dat het altijd zo is maar het was verschrikkelijk druk op en rond het terrein gisterenavond. Er...
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp DE Rock am Ring / Rock im Park 2026.
    Post Malone op Graspop zou wel grappig zijn. En een enorme controverse en protest uitlokken.
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Werchter Parklife 2026.
    Ik kan alvast spoilen dat ik het zelfs beter vond dan vorig jaar.
  • Joe
    Joe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    De parking is vooral geen openbare weg dus vandaar geen boete wellicht? Zouden ze er ook maandagochtend staan? Want dan zullen er ook...