Even mengen over Architects: ik zag ze bij de start van hun laatste albumcyclus in Rijsel. Net een rustperiode achter de boeg dus. Jeezus wat een stem had die dan. Moesten ze dan de minste decoratie mee hebben (eig. was er 0,0 aan podiumopstelling), had ik ze meteen geboekt als headliner...