Recente inhoud door Chiel

  1. C

    Verzameltopic overige Nederlandse festivals 2026

    En inmiddels is Defqon helemaal afgelast. https://www.destentor.nl/dronten/festival-defqon-vroegtijdig-beeindigd-vanwege-hitte-bezoekers-gevraagd-om-camping-te-verlaten~a41e8c28/
  2. C

    Live is Live 2026

    Via Ticketsforgood (website in Nederland voor onder andere zorgmedewerkers) was het toch regelmatig mogelijk om voor 16 euro 2 tickets voor de dag met Robbie Williams te kopen. Niet gratis in de zin van het woord, maar 8 euro per ticket gaat aardig die kant op.
  3. C

    Rock Werchter 2026

    Er is altijd wel plek. Ik heb alleen maar positieve ervaringen. Wil je in de drukte zitten, ga dan wat meer op het gedeelte wat dichterbij het festivalterrein is. Wil je iets meer rust, blijf dan op het gedeelte vlakbij de parking blauw A1. Dat doen wij ook altijd, erg fijn. Toch dichtbij een...
  4. C

    Rock Werchter 2026

    Maar Elvis Costello zal echt geen 26 nummers spelen, dus deze setlist is echt niet representatief. Zie op setlist.fm een setlist van 18 juni op een festival met 18 nummers en dan speelt hij nog 1,5 uur en geen 1 uur zoals op werchter.
  5. C

    Rock Werchter 2026

    Die ken ik allebei niet. Geen idee wie Pommelien Thijs is. Ken wel Hello Tempest Road en Lijmpotjes Helm.
  6. C

    Rock Werchter 2026

    Magdalene is toch een heel fijn album van FKA Twigs. Was niet zo weg van haar optreden op Primavera, maar ben toch te benieuwd om niet te gaan kijken.
  7. C

    Rock Werchter 2026

    Inderdaad, soms vergeet ik dat. Vriendin van mij heeft last van haar longen en dat is met dit weer nog een stukje erger.
  8. C

    Rock Werchter 2026

    Als je er zo ingaat dan zal het inderdaad een ellende worden. Voorspellingen, voor wat het waard is, zijn nu 25/26 graden. Dat is toch perfect?
  9. C

    Rock Werchter 2026

    in 1997 ben ik ook op Rock Werchter geweest, toen nog onderdeel van Torhout/Werchter. Ze hadden volgens mij toen tegen de 70.000 bezoekers. 20.000 meer is toch een verschil. Daarnaast stond voor mijn gevoel het tweede podium waar nu KlubC staat. Langzaam zijn ze natuurlijk wel richting zijn huis...
  10. C

    Rock Werchter 2026

    Als ze de poulefase niet overleven en er direct uitgaan, kunnen alle spelers Werchtergangers worden. Ze hebben dan toch niets beters te doen.
  11. C

    Pinkpop 2026

    Dat geschreeuw hoort er helaas tegenwoordig bij. Ik kan er tegenwoordig ook niet meer zo tegen en haak dan ook snel af, helaas. Want ze hebben wel kneiters van hits.
  12. C

    Rock Werchter 2026

    https://archive.ph/qNlPu Het artikel dat redondo28 deelde, maar dan leesbaar voor iedereen.
  13. C

    Pinkpop 2026

    Keek ook uit naar Jade op Werchter, maar nu niet zo. Heb me iets teveel laten leiden door de Tiny Desk concert op Youtube. Live on stage is het toch een iets andere inslag. Niet slecht hoor, zeker niet. Wel een leuk mens volgens mij. 'We're sweatin' our fookin' tits off'
  14. C

    Pinkpop 2026

    Ik snap je, want die artiesten zijn ook niet mijn ding. Maar als ik kijk wat de alternatieven op andere podia waren, dan had Pinkpop bijna altijd wel iets anders leuks. Tijdens Suzan en Freek kon je naar Jehnny Beth. Tijdens Roxy Dekker had je een half uurtje later the Beaches. Bente kon je vrij...
  15. C

    Pinkpop 2026

    Alone is nu toch al een instant klassieker van the Cure? Heerlijk zeg!