Ik geef je gelijk, maar langs andere kant die palestijnse vlaggen en al die politiek hier omtrent mag ook eens gaan stoppen.
Ben ik blij dat wij op graspop gespaard zijn gebleven van die toestanden.
Schrijnende toestanden daar in Gaza, maar er zijn ook nog andere minderheden die vermoord...