De mensen die Limp Bizkit bekritiseren, zijn dezelfde mensen die System of a Down bekritiseren. Die bands zijn gewoon gigantische karaoke. Er is geen show, geen speciale effecten, geen pyrotechniek, enzovoort. Je gaat naar die bands voor de sfeer in de moshpit. Dat weten we allemaal. Ik moet lachen om de positieve reacties op System of a Down, terwijl ze gewoon tapijten op het podium hebben liggen en de nummers spelen. Uiteindelijk is het hetzelfde als Limp Bizkit. Maar goed... dat is niet het punt. Ik had het meer over de kosten van deze bands, niet over het plezier dat je eraan beleeft. Ik snap dat je bands als Scorpions, Deep Purple, Judas Priest en Def Leppard wilt zien, maar ze zijn duur en zelden de moeite waard!
De zanger van Scorpions kan niet eens een concert in goede banen leiden... Je moet weten wanneer je weg moet gaan voordat het belachelijk wordt. Judas Priest, geen probleem, ze zijn monsterlijk, maar ze zijn er altijd!
Def Leppard: interesseert me niet, maar ze geven tenminste een show. Deep Purple: Catastrofaal! Motley Crue, Guns N' Roses, ZZ Top: Zielig en kitscherig.. Ik heb liever dat die bands er niet bij zitten.