Rock Werchter 2026

Werchter week! Werchter week! De kriebels beginnen echt toe te nemen.

Door dat suffe mobile only systeem ga ik straks met 3 inlogcodes op stap. Die van mezelf. Degene die de MySpace voucher heeft gekocht en je niet mag doorsturen. En als laatste van degene die het parkeerticket heeft gekocht en nooit echt aandacht heeft besteed aan welk telefoonnummer eraan gekoppeld is. Dat blijkt de vaste lijn te zijn en je krijgt een SMS voor het doorsturen dus dat gaat niet... de zoete geneuchten van de vooruitgang

We gaan toch geen trappistenbier vergelijken met AB InBev bier 🙃
Een trappistenbier is geen garantie dat ook lekkerder is.
Zowel Westmalle als Karmeliet zijn toppers.
Geen verliezers daar.

Zelf vind ik Karmeliet niet iets lekkerder, maar ik ben wel een zoetekauw.
Nog een pluspunt voor Karmeliet: heb je ook in blik.
Dus ook goed bier op de camping.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en johanra

Door dat suffe mobile only systeem ga ik straks met 3 inlogcodes op stap. Die van mezelf. Degene die de MySpace voucher heeft gekocht en je niet mag doorsturen. En als laatste van degene die het parkeerticket heeft gekocht en nooit echt aandacht heeft besteed aan welk telefoonnummer eraan gekoppeld is. Dat blijkt de vaste lijn te zijn en je krijgt een SMS voor het doorsturen dus dat gaat niet... de zoete geneuchten van de vooruitgang
We besefden onze deze week ook pas hoe suf het is dat ze de MySpace voucher niet deelbaar maakten, dat scheelt zoveel gedoe.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Goedemorgen, na het komische gezever gisteren over een biertje is het vandaag misschien veiliger om te beginnen met het weer…

Werkelijk prachtig festival weer in een mooie omgeving. Nog 2 nachtjes slapen.

Bekijk bijlage 21554
Bijzonder, mijn go-to weersite zegt ook ongeveer dit (redelijk constante temperatuur 24-26 en droog), maar als ik ChatGPT de verschillende weermodellen laat analyseren, komt die met heet weer op donderdag/vrijdag (29-31), een koufront op zaterdag (18-21) met regen en een aangename zondag (23-25).

wat zijn die deadlines voor de tickets door te geven?

Bijzonder, mijn go-to weersite zegt ook ongeveer dit (redelijk constante temperatuur 24-26 en droog), maar als ik ChatGPT de verschillende weermodellen laat analyseren, komt die met heet weer op donderdag/vrijdag (29-31), een koufront op zaterdag (18-21) met regen en een aangename zondag (23-25).
ChatGPT of Copilot kunnen helemaal niks met weervoorspellingen dus die zou ik nooit vertrouwen

1000041685.jpg

Pfoeh...

Vannacht gedroomd dat ik bij The Prodigy op rode kruisen botste. Verschrikkelijk...
En een beetje van buitenaf kijken zat er ook niet in want er was een nieuw gebouw voor de ingang van de Barn gezet met zo'n wacht- en aanschuifruimte zoals je in pretparken hebt. En die stond ook helemaal vol !

Moest er echt even van bekomen vanmorgen...

Het is nu voor mezelf wel helemaal duidelijk wat de act is waar ik het meeste naar uitkijk dit weekend.

Pfoeh...

Vannacht gedroomd dat ik bij The Prodigy op rode kruisen botste. Verschrikkelijk...
En een beetje van buitenaf kijken zat er ook niet in want er was een nieuw gebouw voor de ingang van de Barn gezet met zo'n wacht- en aanschuifruimte zoals je in pretparken hebt. En die stond ook helemaal vol !

Moest er echt even van bekomen vanmorgen...

Het is nu voor mezelf wel helemaal duidelijk wat de act is waar ik het meeste naar uitkijk dit weekend.
gelukkig ga je wel gewoon kunnen zien van buitenaf ;)

Users who are viewing this thread