Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
is nieuw volgens mij ja., op de engelstalige website is het zelfs nog steeds niet beschikbaar
helaas niks interessants of nieuws te zien daar volgens mij, lijkt een copy paste van vorige editie?
wellicht te vroeg open gezet?
er is ook een linkje voor de merch store al bij 'shop' of was dit er altijd al? als je erop drukt vraagt hij om een wachtwoord..
is nieuw volgens mij ja., op de engelstalige website is het zelfs nog steeds niet beschikbaar
helaas niks interessants of nieuws te zien daar volgens mij, lijkt een copy paste van vorige editie?
wellicht te vroeg open gezet?
er is ook een linkje voor de merch store al bij 'shop' of was dit er altijd al? als je erop drukt vraagt hij om een wachtwoord..
Was hetzelfde aan het denken toen!
Is een paar dan ook effectief 2? Dan kan ik mee op het tempo (zowel wandelen als drinken) maar als paar toch met een korrel zout genomen moet worden dan is het toch ergens een stevig tempo! @Piebe71 we hebben duidelijkheid nodig
Hahahaha, het was een ruim half uur lopen dacht ik. En 4 Hertog Jan verder.
Want in de wetenschap dat mijn maat en zoon al bij de tent zaten achter hun koude biertjes. Ik had volgens mij al 3 kwartier rondjes gereden om een parkeerplek te vinden. Dus ik was er ook aan toe
Waarom is dat een probleem? de timetable leent zich er uitstekend voor om een stuk van beiden te zien
je kunt zelfs een half uur Foreigner kijken zonder een seconde te missen van Kanonenfieber (of Foreigner afkijken en een half uur Kanonenfieber)
Eigenlijk is het probleem dat de nummers van Foreigner die ik wil meemaken verspreid zitten over de volledige set. Althans bij de laatste setlisten. En Kanonenfieber zou ik graag volledig zien
Daarnaast, geen throwbackthursday vandaag dus ik vermoed om 16 h een aankondiging. Aanpassing timetable, de vervangingen, STUBRU pre-party (die vorig jaar al 5 dagen bekend was ...) of misschien nog iets anders
Hahahaha, het was een ruim half uur lopen dacht ik. En 4 Hertog Jan verder.
Want in de wetenschap dat mijn maat en zoon al bij de tent zaten achter hun koude biertjes. Ik had volgens mij al 3 kwartier rondjes gereden om een parkeerplek te vinden. Dus ik was er ook aan toe
Voor sommige is het goed dat sommige optredens achteraf terug te vinden zijn op YouTube nee we maken graag Long Island’s dus daarmee hebben we ook wel veel soorten nodig
@MetalLimbo : zet je voor de 'eindafrekening' nog eens je excel met wie welke bands gemist heeft om een score te geven? Want aangezien ik nu bijna alles wél ingevuld heb, zou het spijtig zijn van die paar gemiste bands. Zelf heb ik het niet zo goed bijgehouden. Alvast bedankt!
Voor sommige is het goed dat sommige optredens achteraf terug te vinden zijn op YouTube nee we maken graag Long Island’s dus daarmee hebben we ook wel veel soorten nodig
Op zich valt dat nog wel mee, de data hebben ze al, want de app gebruikt diezelfde data.
Vorig jaar had ik daar snel een kleine website voor gemaakt, dit jaar wat verder uitgewerkt: https://tommatheussen.github.io/gmm-atlas/
Als GMM het zelf doet gaan ze natuurlijk niet de vergelijking laten maken met vorige jaren, maar de basis zou wel zijn om op een groter scherm gewoon alles duidelijk te zien staan. Ze kunnen als extra nog filters erinn zetten om bijvoorbeeld te laten zien waar er vegan/vegi eten te verkrijgen is en zo'n zaken.
Kost dat geld? Ja
Kost dat veel geld? Op schaal van heel het festival zou ik zeggen nee
Zal vooral neerkomen op een return of investment, hebben mensen dit echt nodig?