En dan zijn wij in het Graspop topic pas tevreden als het bordje uitverkocht er hangt. Geweldig die verschillende belevingen 
Precies!Het mag ook de ideale combinatie zijn: 60.000 tot 65.000 mensen per dag, wat (financieel gezien) voldoende is om een goede editie te draaien, maar tegelijkertijd ook zeer prettig is voor alle bezoekers.
en dit ook inderdaadNee, gelukkig is dat voor een festival als Pinkpop geen graadmeter of zelfs noodzaak meer voor/om succesvol te zijn.
Zoveel verschillende festivals, zoveel verschillende begrotingen. Prachtig dat je zo kunt genieten van al die belevingen hierEn dan zijn wij in het Graspop topic pas tevreden als het bordje uitverkocht er hangt. Geweldig die verschillende belevingen![]()
Je weet dat dit onzin is joh. Ik vond het gewoon een tikkeltje irritant dat je bandnamen fout schrijft, zo moeilijk is het niet. Desondanks veel zin in The Editors dit jaarHeeft natuurlijk wel een verleden. Als je alleen maar in dit forum dat soort posts schrijft dan kan je beter wegblijven. We weten toch allemaal wat Dennis bedoelt?!
Het hele punt is dat 60.000 eigenlijk echt de max is, en dƔt gun ik ze ook. 70.000 gun ik ze niet, want dat is gewoon een halve marteling voor je publiek. Ook al is het dan uitverkocht, het is tƩ veel.Het mag ook de ideale combinatie zijn: 60.000 tot 65.000 mensen per dag, wat (financieel gezien) voldoende is om een goede editie te draaien, maar tegelijkertijd ook zeer prettig is voor alle bezoekers.
Tirsa en Ide zijn daar gelukkig ook van overtuigd. Al zouden de aanpassingen/uitbreidingen dit jaar ervoor moeten zorgen dat het voor ongeveer 65.000 nog redelijk te doen is. Dat wil ik toch eerst zelf ervaren.Het hele punt is dat 60.000 eigenlijk echt de max is, en dƔt gun ik ze ook. 70.000 gun ik ze niet, want dat is gewoon een halve marteling voor je publiek. Ook al is het dan uitverkocht, het is tƩ veel.
Je hebt er natuurlijk wel gewoon voor betaald, maar waarom zou je een groepsplek nemen als je uiteindelijk maar met 1 tent verschijnt?Wat zouden ze ervan vinden als je een groepsplek hebt met 1 tentje erop![]()
Omdat ik graag naar camping A wilJe hebt er natuurlijk wel gewoon voor betaald, maar waarom zou je een groepsplek nemen als je uiteindelijk maar met 1 tent verschijnt?
Laten we dan iig hopen dat de weekendtickets uitverkocht raken.. dat is wel de kers op de taart voor de organisatie! Daar willen ze naar toeTirsa en Ide zijn daar gelukkig ook van overtuigd. Al zouden de aanpassingen/uitbreidingen dit jaar ervoor moeten zorgen dat het voor ongeveer 65.000 nog redelijk te doen is. Dat wil ik toch eerst zelf ervaren.
Wel een kans om veel nieuwe vrienden te maken, die graag gebruik zouden maken van de extra vrije grassprieten op jouw kaveltjeOmdat ik graag naar camping A wil![]()
Aantal Resale Tickets op Ticketmaster loopt in ieder geval terug:Laten we dan iig hopen dat de weekendtickets uitverkocht raken.. dat is wel de kers op de taart voor de organisatie! Daar willen ze naar toe
Haha ja, of als iemand hier een groepsplek wil delenWel een kans om veel nieuwe vrienden te maken, die graag gebruik zouden maken van de extra vrije grassprieten op jouw kaveltje![]()
Zelf ook 2 weekend tickets voor 260 kunnen kopen en zojuist voor de zondag een ticket voor 104Aantal Resale Tickets op Ticketmaster loopt in ieder geval terug:
17/5: 116 stuks
21/5: 116 stuks
25/5: 103 stuks

Begint hier nu ook te kriebelen en veel zin in. Na mijn kampeer weekendjes in de Ardennen die ik elk voorjaar heb, is het na Pinksteren altijd uitkijken naar Pinkpop nog 24 dagen en we rijden af naar Limburgerhof.Tweede Pinksterdag, dus traditioneel kijken bij Pinkpop...
Valt wel op dat met nog 4 weekjes te gaan er nog weinig opbouw te zien is.
Maar neem jullie graag even mee naar Megaland op deze Pinksterdag in 2026
Spike bewaakt prominent het Pinkpop terrein
Bekijk bijlage 20557
Het vernieuwde hoofdgebouw
Bekijk bijlage 20558
Bekijk bijlage 20559
Bekijk bijlage 20560
De tent staat deels
Bekijk bijlage 20561
Bekijk bijlage 20562
Bekijk bijlage 20563
de contour van het Reumkenspad is te zien, tussen Pinkpop-plein / SUN-square en Noord gedeelte/Tent-stage. Pad vernoemd naar de boer van het Olifantsgras (SUN is een afkorting, De gemeente Landgraaf is in 1982 ontstaan door samenvoeging van de gemeenten Schaesberg, Ubach over Worms en Nieuwenhagen,vroeger ook wel de SUN-gemeenten genoemd)
Bekijk bijlage 20564
Bekijk bijlage 20565
Nog 4 weekjes maar... het begint serieus te kriebelen!
Bekijk bijlage 20566