Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Vermoedelijk de sets pas morgenochtend, bijna bedtijd en de kleine had het even moeilijk šŸ˜…

Hieronder de slangenvolgorde in ieder geval:

1. @Royke
2. @BlackwaterPark
3. @RubenJS
4. @MadMandra27
5. @mattman
6. @Dante
7. @BeWario
8. @InsaniTiny
9. @Oasiss
10. @luluasas
11. @Koekdoos
12. @Blommie
13. @AngieH
14. @warriorandweirdo
15. @EdsjeFCB
16. @JK79
17. @WesleyNoH
18. @Yannick
19. @won666
Ivm tijdsverschil het handigst dat mijn kiesmomenten zo dicht mogelijk bij elkaar liggen, dus zeker niet ontevreden.

Raaaaazeenddd benieuwd naar mijn thema's!

hype train GIF

• Leuk
Waarderingen: BeWario
@won666 je hebt nu ook wel geluk dat je als laatste aan de beurt bent, dus je kan dan ook even de beurt van anderen afkijken wat de bedoeling is.

Tip voor jou, @AngieH en @luluasas, maak een eigen clashfinder en vul daar je gekozen namen in. Is uiteindelijk ook handig voor het stemmen.
Ohja ik moet ook eens kijken of ik met clashfinder overweg kan haha

Clashfinder.com, even accountje aanmaken en dan staat er create clashfinder. Zover ben ik nu ik houd je op de hoogte als ik meer weet.

• Geweldig
Waarderingen: AngieH
Vermoedelijk de sets pas morgenochtend, bijna bedtijd en de kleine had het even moeilijk šŸ˜…

Hieronder de slangenvolgorde in ieder geval:

1. @Royke
2. @BlackwaterPark
3. @RubenJS
4. @MadMandra27
5. @mattman
6. @Dante
7. @BeWario
8. @InsaniTiny
9. @Oasiss
10. @luluasas
11. @Koekdoos
12. @Blommie
13. @AngieH
14. @warriorandweirdo
15. @EdsjeFCB
16. @JK79
17. @WesleyNoH
18. @Yannick
19. @won666
Zeg eens tegen die tiran dat wij ook onze portie @Koekdoos nodig hebben voor de thema's te krijgen (mopje hƩ :ROFLMAO:)

Begint nu wel te kriebelen. Shortlist van 30 potentiele headliners en co-headliners gemaakt. Ben blij als ik er 3 overhoud...

@won666 je hebt nu ook wel geluk dat je als laatste aan de beurt bent, dus je kan dan ook even de beurt van anderen afkijken wat de bedoeling is.

Tip voor jou, @AngieH en @luluasas, maak een eigen clashfinder en vul daar je gekozen namen in. Is uiteindelijk ook handig voor het stemmen.
Of het ongeluk als tegen dan alle deftige bands al ingenomen zijn? Want naar ik verstaan heb vallen de festivals allemaal op dezelfde dag dus kan een band slechts eentje van de 19 doen?

Haha ja beginnersfout, zie je meteen..

Ik heb nog helemaal niks en begint pas echt met de thema's 😈
Haha ja same
Had vorige keer ook een stuk meer lol door in het moment te boeken en niet van te voren een strijdplan te hebben (want dat gaat toch altijd mis)

• On fire
Waarderingen: EdsjeFCB
Of het ongeluk als tegen dan alle deftige bands al ingenomen zijn? Want naar ik verstaan heb vallen de festivals allemaal op dezelfde dag dus kan een band slechts eentje van de 19 doen?

Klopt. Je hebt pech dat er eerst 18 namen voor je gekozen worden, en @Martijn is nu als 20e deelnemer nog achter jou gezet. Maar daarna beginnen we dus van onder af aan, dus jij mag dan jouw tweede act kiezen voordat al die 18 anderen iets hebben gekozen!

Users who are viewing this thread