Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond The Strokes op Best Kept Secret 2022 echt geweldig.
En al dat "gelul" van Julian waar iedereen achteraf over kloeg... ik vond hem oprecht hilarisch.
En al dat "gelul" van Julian waar iedereen achteraf over kloeg... ik vond hem oprecht hilarisch.
Daarnet tijdens de avondwandeling met de hond even The xx in mijn oortjes opgezet. Blijft toch heel mooie muziek. Paste perfect bij de wandeling in de ondergaande zon. De intro van 'I dare you' alleen al... Fantastisch.
Tegelijk bedacht ik mij wel dat als het een optie zou geweest zijn ze volgens mij een beter (en groter) publiek konden krijgen als bijvoorbeeld The War on Drugs erna kon komen. Dus op donderdag Capaldi - Mumford en op vrijdag The xx - TWOD. Lijkt mij zelf ook wel een betere combo geweest te zijn. Maar goed. Ze staan er allemaal. En ik ga ze zeker allemaal zien en er van genieten.
The ruling has major implications across the live music business, as a judge will now decide on remedies, which could include a breakup of Live Nation and Ticketmaster.
Vraagje.
Ivm onze reis zal ik er niet bij kunnen zijn, of er zou iets moeten gebeuren waarom we eerder naar huis gaan dus laten we dat niet hopen, maar vind het wel leuk om setlists te bekijken en daar playlists van te maken. Zo heb ik nu één van The XX gemaakt op basis van Coachella.
Is er behoefte aan een RW setlist/playlist topic waar dit met elkaar gedeeld (en besproken) kan worden. Of gewoon hier droppen los van elkaar?