Muse

Dat nieuwe nummer? Dat refrein, bijvoorbeeld?

En ik zeg hier ook niets over het liveaspect.
Nee ik hoor dat eerlijk gezegd niet echt, hoor wel een typisch Muse nummer.

Niet meteen een favoriet, maar klinkt al wel veelbelovender dan het laatste album.

Donald Duck Money GIF

• Leuk
Waarderingen: MarkD
Tot zover de planning (niet dat ik er heen ging) maar ben dan toch benieuwd wat er aan de hand zou zijn
1000128776.jpg

Bijlagen

• Screenshot_20260114_134710_Facebook.jpg
    Screenshot_20260114_134710_Facebook.jpg
    182,3 KB · Weergaven: 58
Om de mensen wat gerust te stellen, er zijn wat geruchten dat het niet zo goed gaat met het huwelijk van een van de bandleden. Maar ik wil ook niet te veel speculeren over het privé leven van de band.

Om de mensen wat gerust te stellen, er zijn wat geruchten dat het niet zo goed gaat met het huwelijk van een van de bandleden. Maar ik wil ook niet te veel speculeren over het privé leven van de band
"Unforeseen circumstances beyound our control". Dat is idd geen goed huwelijk dan... ;-)

Elle Eloe (vrouw van zanger van matthew bellamy) volgt hem niet meer op instagram en hun huwelijkfotos zijn unpinned. Maar goed, dat is wat ik zie en las ergens. Rest is speculatie. Hopelijk komen ze wel weer back op track.

• Pray
Waarderingen: musicislife
Vandaag nóg eens naar de show van Werchter gezien in 2023. Het einde met Showbizz... ik blijf kippenvel krijgen als ik terug aan dat moment denk, helemaal vooraan het podium. Eerst teleurgesteld om geen Knights te krijgen, maar wat een cadeau in de plaats gekregen. Dat nog even uit je mouw schudden. Fantastisch moment.

• Geweldig
Waarderingen: RubenFrusciante
Wat zou die binaire code betekenen die erbij staat? Als ik het omzet naar getallen kom ik op 66 101, omzetten naar letters kom ik op BE en omzetten naar hexadecimale kom ik op 42 65

Ik heb dus laatst gelezen dat we Reddit hier niet als serieuze bron moeten opvoeren...
Eens, maar deze trek je hier wel een beetje uit de context. Geinige muziekspeculaties is wat anders dan een nieuwsbron. Niks mis mee om het dan te delen als je maar vermeldt dat het speculaties betreft. :)

Altijd goed nieuws dat er nieuw teken van leven is.
Ik hoop dat ze ook nog is een Sportpaleis gaan doen. Een indoor show in België is al van de Drones tour in 2016 geleden.

Users who are viewing this thread