Lowlands 2026

Exact. Het werd juist zeer goed ontvangen.
Dit jaar een act als Limp Bizkit bijvoorbeeld zou in dat straatje passen en het festival voor veel bezoekers interessant maken.
Maar maakt 1 act zoals Limp Bizkit nu echt verschil voor jou om een ticket te kopen voor Lowlands ja of te nee. Is ook weer zo'n act die om het jaar wel weer ergens te zien is.

O dat is prima hoor. Maar ik lees hier dingen als dat FLorence & The Machine een grote gemiste kans is, of dat het Paul Kalkbrenner of godsvergeten Papa Roach het wel iemand anders had gelopen.

Ik vind het juist dapper dat ze een verfrissend affiche hebben en dat ze juist niet voor die cliché namen gaan.
FATM en deftones is een gemiste kans, maar ik denk dat LL had gedacht met deze toch wat goedkopere line up dat het wel weer uitverkocht zou zijn. Komen zij van de koude kermis terug!

FATM en deftones is een gemiste kans, maar ik denk dat LL had gedacht met deze toch wat goedkopere line up dat het wel weer uitverkocht zou zijn. Komen zij van de koude kermis terug!
Goedkope line-up? Bij veel opmerkingen van jou in dit topic heb ik toch het idee dat je een hekel hebt aan het festival Lowlands en je liever naar andere festivals gaat.

• Haha
Waarderingen: justin.feestje
Schreeuwerig? Florence heeft een dijk van een zangstem, alles behalve schreeuwerig en haar genre is momenteel zeer populair, gemiste kans nogmaals!
Ik vind haar ook ronduit irritant. Raak heel snel overprikkeld als ik ook maar iets van haar voorbij hoor komen. Misschien is het ook de vele verschillende toonhoogtes die ze gebruikt in haar nummers.

Het theatrale trekt mij ook totaal niet.

• Leuk
Waarderingen: Raskolnikov
Als ze nog iemand zoeken mogen ze altijd contact met me opnemen;). Ik vind het oprecht het mooiste Nederlandse festival waar ik geweest ben van NL. En dat komt vooral door de line-up, randprogramma en de (soms te drukke) nachten.
Zo leuk, dat je nog geen kaartje hebt 😉

Dat was meer een reactie op de ‘reality-check’. Je publiek wilt blijkbaar andere artiesten dan je dit jaar boekt.
Vorig jaar stond het ramvol bij Papa Roach en was het voor vele een hoogtepunt van het weekend. Dat geeft toch aan dat er behoefte is aan dat genre. Ik zie dat dit jaar niet terug op de lijst (voorlopig).
O.a. Daarom weer naar JOA dit jaar 🔥🤘🏻

• Leuk
Waarderingen: El Branco
Zo leuk, dat je nog geen kaartje hebt 😉
Haha touche, heb al wel de toegang tot vluchtelingenwerk badkamer;). Maar het kaartje gaat 100% komen hoor. We hopen eindelijk een keer te kunnen meeliften op de goedkopere kaarten via de resale. Scheelde vorig jaar voor velen toch 100 euro. Maar verwacht dat die resale dit jaar een stuk minder gaat zijn.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik zeg The Hives 🇸🇪
Ik heb ze vaker genoemd zien worden, kan op zich wel werken op een soort 'leuk bandje' slot, maar past toch zo immens veel beter bij Pinkpop/Bospop/Vestrock/Dauwpop? Zie de relevantie naar Lowlands echt totaal niet. Dan passen Kooks/Circa Waves/Vampire Weekend/TWDC allemaal beter bij het festival in die categorie.

Goedkope line-up? Bij veel opmerkingen van jou in dit topic heb ik toch het idee dat je een hekel hebt aan het festival Lowlands en je liever naar andere festivals gaat.
Nee hoor, kom er al jaren, en heb ook alweer tickets gekocht. Maar heb wel het gevoel dat ik steeds minder waar voor mijn geld krijg, vooral als ik het vergelijk met andere soort gelijke festivals. Lowlands line up is toch zeker goedkoper dan die van pukkelpop, die is uitverkocht! Die investeren in namen, komt LL aan met new wave, lijkt mij niet een dure act, klinkt meer als een bezuiniging. je wilt toch als consument klinkende headliners, grote internationale namen en geen nederlandse artiesten die halen bij lange na niet het zelfde niveau!

Haha touche, heb al wel de toegang tot vluchtelingenwerk badkamer;). Maar het kaartje gaat 100% komen hoor. We hopen eindelijk een keer te kunnen meeliften op de goedkopere kaarten via de resale. Scheelde vorig jaar voor velen toch 100 euro. Maar verwacht dat die resale dit jaar een stuk minder gaat zijn.
Prachtig! Daar had ik nog niet bij nagedacht. Ik denk dat je de enige bent met een LL passe-partout voor de Badkamer en geen LL ticket 😅 Schitterend 🤩

Denk dat de resale dit jaar minder goedkoop gaat worden. Ook vanwege het moment dat de resale open gaat. Ik gun je van harte een kaartje voor 100,00 minder 🤗

• Pray
Waarderingen: Davidd

Users who are viewing this thread