Lowlands 2026

Lijkt erop dat LL een realitycheck krijg, te lang op een roze wolk gezeten, ook wel eens gezond,
Wat is precies de reality-check dan? dat ze al jaren uitverkopen en een steengoede basis hebben als Festival zijnde? En elk jaar een meer dan prima line-up afleveren. Denk dat LL een festival is wat zich het minst zorgen hoeft te maken in NL.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Wat is precies de reality-check dan? dat ze al jaren uitverkopen en een steengoede basis hebben als Festival zijnde? En elk jaar een meer dan prima line-up afleveren. Denk dat LL een festival is wat zich het minst zorgen hoeft te maken in NL.
Misschien iets onderscheidener worden in je dance/nachtprogramma. Kijk naar bijvoorbeeld een BKS, wilde weide, wildeburg, Lago Lago en je ziet hier allemaal namen die vorig jaar op Lowlands stonden en veel mensen trokken.

Ben wel heel benieuwd of 50% van de kaarten zijn verkocht of 85%…

Onze groep, 10 personen, wachten ook mooi even af wat er gaat gebeuren. Prijs, line-up en ongunstige datum tellen hierin mee.
Enige wat straks wel een probleem is, is dat als er minder kaarten verkocht zijn (zeker nu mensen geen extra kaarten gekocht hebben), er ook minder aanbod is en de prijs niet zo hard daalt.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
nou ik weet het niet, het rammelt aan alle kanten, te weinig onderhoud gepleegd, moet voor reparatie😀

nou ik weet het niet, het rammelt aan alle kanten, te weinig onderhoud gepleegd, moet voor reparatie😀
Het rammelt volgens mij nergens bij LL, vind dat een iets te voorbarige opmerking? Laatste jaren altijd uitverkocht. Vorig jaar nog een top editie gedraaid, waar het randprogramma weer volle zalen opleverde, alternatieve acts voor het grootste gedeelte weer omarmd werden.

Geen enkel NL festival wat dit jasr uitverkocht is, dus was wel de verwachting dat het bij LL ook even gaat duren. Dit jaar weer een enorm frisse line-up. Denk dat er festivals zijn in Nederland die zich veel meer zorgen moeten maken.

Misschien iets onderscheidener worden in je dance/nachtprogramma. Kijk naar bijvoorbeeld een BKS, wilde weide, wildeburg, Lago Lago en je ziet hier allemaal namen die vorig jaar op Lowlands stonden en veel mensen trokken.
LL heeft dit jaar juist een typische naam erop staan die ik bij BKS vind passen met Voices of the Lake. En is BKS qua nachtprogramma echt zoveel beter/onderscheidener dan een LL?

• 100
Waarderingen: daily
LL heeft dit jaar juist een typische naam erop staan die ik bij BKS vind passen met Voices of the Lake. En is BKS qua nachtprogramma echt zoveel beter/onderscheidener dan een LL?
Nee, bedoel juist dat het precies hetzelfde is. Daar staan bijvoorbeeld dit jaar job Jobse en Sammy Virji die vorig jaar op Lowlands stonden.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Het rammelt volgens mij nergens bij LL, vind dat een iets te voorbarige opmerking? Laatste jaren altijd uitverkocht. Vorig jaar nog een top editie gedraaid, waar het randprogramma weer volle zalen opleverde, alternatieve acts voor het grootste gedeelte weer omarmd werden.

Geen enkel NL festival wat dit jasr uitverkocht is, dus was wel de verwachting dat het bij LL ook even gaat duren. Dit jaar weer een enorm frisse line-up. Denk dat er festivals zijn in Nederland die zich veel meer zorgen moeten maken.

Ik vindt dit allemaal iets te veel klinken als Lowlands promotieteam😀

• Leuk
Waarderingen: Golski
Waarom? Geen enkel groot NL festival is uitverkocht en we zijn nog maar februari. De conclusie dat ze een realititycheck krijgen en dat alles rammelt is veel te voorbarig en nergens op gebaseerd.
Fomo is ook nergens op gebaseerd, maar dat hadden ze wel

Waarom? Geen enkel groot NL festival is uitverkocht en we zijn nog maar februari. De conclusie dat ze een realititycheck krijgen en dat alles rammelt is veel te voorbarig en nergens op gebaseerd.
Het probleem is denk ik dat minder mensen naar 2 of meer festivals gaan in een jaar. Simpelweg omdat het te duur is. Daar hebben alle festivals last van.

• Leuk
Waarderingen: daily en Timmetje
ik hoorde net dat heel Brabant en Limburg hum carnaval hebben stilgezet tot de onderste steen boven is, want dit kan niet langer zo. De politiek komt ook terug van reces. Dat Lowlands niet uitverkoopt net zo kort na de bekendmaking van de laatste Epstein files.. dat kan geen toeval zijn.

Dit zaakje stinkt aan alle kanten!

• Haha
Waarderingen: Dante
Ik vindt dit allemaal iets te veel klinken als Lowlands promotieteam😀
Als ze nog iemand zoeken mogen ze altijd contact met me opnemen;). Ik vind het oprecht het mooiste Nederlandse festival waar ik geweest ben van NL. En dat komt vooral door de line-up, randprogramma en de (soms te drukke) nachten.

• Confetti
  • Winning
Waarderingen: StevieU2 en @Marc
Nee, bedoel juist dat het precies hetzelfde is. Daar staan bijvoorbeeld dit jaar job Jobse en Sammy Virji die vorig jaar op Lowlands stonden.
Ahh, ik ben zelf niet zo'n dance / techno fan. Dus van mij mogen ze wel lekker iets meer andere genres boeken in de nacht (early rave, trance, zelfs coverbandjes zoals op Sziget).

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Ahh, ik ben zelf niet zo'n dance / techno fan. Dus van mij mogen ze wel lekker iets meer andere genres boeken in de nacht (early rave, trance, zelfs coverbandjes zoals op Sziget).
Ik hoop dat ze eens psytrance programmeren in de X-Ray. Dat lijkt me echt tof. Verder eens dat ze wel eens wat anders mogen boeken (eigenlijk is er een extra tent voor de nacht nodig).

• Leuk
Waarderingen: Veer
Paul Kalkbrenner staat op Free your Mind festival. De kans voor Lowlands lijkt me daarmee een stuk kleiner

Users who are viewing this thread