Bruno Pernadas - "unlikely, maybe" Is ook uit vandaag! Klinkt echt heel goed, beetje pop, indie en jazz. Hij blijft gewoon hele fijne albums maken
Poeh, indrukwekkend lijstje muzikanten die meewerken!Bekijk bijlage 18538
Dit is de complete tracklist van het album.
Tof dit. Was haar helemaal uit het oog verloren.
Nieuwe single van Lykke Li gister (en nieuw album in mei, kom maar door met die tour).
Fijn nummer en op een heel toffe manier gebruikt gemaakt van samples uit het 'Spring' gedeelte van de door Max Richter gehercomponeerde versie van Vivaldi's vier seizoenen.
Carl Barat is volgens mij nog steeds een stevig onderdeel van The Libertines hoor
Nieuwe single van Grian Chatten, Damon Albarn en Kae Tempest voor War Child. Met muzikale begeleiding van o.a. Johnny Marr, Carl Barat (ex Libertines) en nog veel meer bekende muzikanten.
Is trouwens haar laatste album. Echt jammer, haar eerste twee albums zijn waanzinnig.Tof dit. Was haar helemaal uit het oog verloren.
Als in haar laatste album dat ze ooit gaat maken? Wat jammer. Ik had gister Wounded Rhymes opstaan (die clip van Sadness is a blessingIs trouwens haar laatste album. Echt jammer, haar eerste twee albums zijn waanzinnig.
Dit is het laatste deel van een trilogie ivm het licht , de voorgaande delen zijn ook de moeite waardIngrina - Nåværende Lys: Ik moet @B0G5 in deze gelijk geven. Dit is wel een extreem fijn post-rockalbum. Mijn favoriete nummers: ‘Time’, ‘Out’, Grips’ en ‘And All The Deadly Frontiers’.