Rock Werchter 2026

Daar zouden toch eens duidelijke regels over mogen zijn. Het blijft misleiding tegenover de klant als elke organisatie zelf beslist wanneer ze welke boodschap de wereld insturen.

In principe kan je redeneren dat een festival z'n 'laatste tickets' aan het verkopen is zodra ze 50% + 1 ticket verkocht hebben.
En hoeven trouwens helemaal geen regels over te zijn. Dit is marketing. De consument wordt toch niet opgelicht?

• Leuk
Waarderingen: CalvinWeirFields
Pohoda heeft ook nog een paar intressante namen die we NOG niet hebben, Kae Tempest (mss wel eerder onder Nick Cave op LIL) En Oliver Tree hoog in KluB C

Ik zou het in elk geval ook niet weten. Maar dat zijn wel vastgelegde parameters. Ze gaan dat in elk geval niet zomaar zeggen.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
Vandaag een lange dag op pad geweest voor werk en in de auto kunnen luisteren naar de Slope namen. House of Protection stond sowieso op mijn lijst, maar daar zijn overpass, Last Train, Midnight Generation, The Reytons en Ben Ellis bijgekomen. Psychonaut, Basht. en Cardinals ook zeker interessant. Scene Queen leuker dan verwacht.

Dit wordt echt de editie genaamd “drama qua clashes”.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan en Joslittel
Ik heb scène queen een aantal jaar geleden gezien in het voorprogramma van Pvris in Utrecht. Dat was nou niet bepaald goed.

Ik heb scène queen een aantal jaar geleden gezien in het voorprogramma van Pvris in Utrecht. Dat was nou niet bepaald goed.
Ai, das wel jammer. Scheelt weer een potentiële clash dan! In ieder geval goed materiaal voor mijn guilty pleasure playlist 🦄

In principe kan je redeneren dat een festival z'n 'laatste tickets' aan het verkopen is zodra ze 50% + 1 ticket verkocht hebben.
En hoeven trouwens helemaal geen regels over te zijn. Dit is marketing. De consument wordt toch niet opgelicht?
Werchter (en vrijwel veel Belgische festivals) is daar vrij eerlijk in, ik vermoed dat ze last tickets gebruiken als er minder dan 1.000 zijn.

Werchter (en vrijwel veel Belgische festivals) is daar vrij eerlijk in, ik vermoed dat ze last tickets gebruiken als er minder dan 1.000 zijn.
Pukkelpop heeft tijdens hun mindere periode daar toch wat minder fair mee omgegaan had ik gehoord toen

• Leuk
Waarderingen: koolket
De originele en imo ook Super line up van Pohoda Festival (week na Werchter) nog ns bekeken en volgende bands lijken nog allemaal een kans te maken: Lykke Li, Emiliana Torrini, Kae Tempest, Action Bronson, Apashe, Soft Play, Penguin Cafe, Oliver Tree en de al vaker genoemde Baxter Dury en (The Cure supports) The Twilight Sad en Just Mustard.

Users who are viewing this thread