Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik stond tijdens Fred Again bij Oscar And The Wolf om daarna vooraan te staan bij de Artic Monkeys. Twee maatjes kwamen een uur later op hun dooie gemakkie het voorvak ingehuppeld na een waanzinnige show van Fred!
Daft Punk op Pukkelpop geskipt voor een hamburger eten en liggen babbelen achterin het veld. Was m'n allereerste festivalervaring als jonkie en wist eigenlijk nog niets van muziek. Ik dacht, die muziek van Daft Punk ken ik wel een beetje, maar zulke DJs ga ik nog wel vaker kunnen zien. Radiohead ook maar half gezien dat jaar. Win ik?
Major Lazer vond echt wel tof de eerste keer op Lowlands. Alleen heel kort er na kwamen ze opnieuw en toen als headliner. En die party van de keer daarvoor konden ze niet waarmaken. Maar nu wat lager op het affiche kan het zomaar best leuk worden. Al hoewel ik geen flauw idee heb of ze anno 2026 eenzelfde stijl hebben aangehouden? Ben ze wel uit het oog verloren moet ik zeggen.
Die eerste keer was een thunderbolt van energie, niet normaal. Ik ben de laatste die tijdens een optreden in z'n blote bast gaat staan, maar daar gebeurde het.
Daft Punk op Pukkelpop geskipt voor een hamburger eten en liggen babbelen achterin het veld. Was m'n allereerste festivalervaring als jonkie en wist eigenlijk nog niets van muziek. Ik dacht, die muziek van Daft Punk ken ik wel een beetje, maar zulke DJs ga ik nog wel vaker kunnen zien. Radiohead ook maar half gezien dat jaar. Win ik?
Haha, ik ben nog steeds geen muse fan (beetje te braaf voor mij), maar Bloody Beetroots was/is nu ook wel enorm ver van muzikaal hoogstaand.
Niet dat ik me niet heb geamuseerd toen, ben heel de tent rondgeslingerd.
Gezien we de laatste dagen toch in de hot takes zitten. Stel Daft Punk zou touren net als alle andere acts ala Disclosure, Chemical Brothers, Justice, Paul Kalkbrenner etc.
Zou de hype dan nog zo groot zijn? Of was het dan toch meer een van de vele geweest?
Denk ook wel dat Daft Punk ver boven de andere in die lijst staan (zijn ook stukken populairder).
Maar ik zie ze wel een beetje als de elektronische muziek groep voor mensen die niet houden van elektronische muziek.
Ik heb er dan ook echt helemaal niets mee.
Daft Punk zou meteen de absolute headliner zijn als die weer gaan touren of op LL staan. Dat zou ook meteen de act zijn waar ik het meeste naar uitkijk en ik alles voor op zou geven.
Ja? Ik vraag me dit eigenlijk wel af. Op Pinkpop of Rock Werchter zou ook raar zijn, vind ik. Als ze ooit nog een volle festival tour zouden doen, waar zouden ze dan moeten staan in de Benelux?
Als ze nooit meer festivals doen dan no chance natuurlijk. Ziggo Dome doen ze zo minimaal 5x.
Gezien we de laatste dagen toch in de hot takes zitten. Stel Daft Punk zou touren net als alle andere acts ala Disclosure, Chemical Brothers, Justice, Paul Kalkbrenner etc.
Zou de hype dan nog zo groot zijn? Of was het dan toch meer een van de vele geweest?
Op mijn allereerste festival in 2004 stonden we, (ik als 17-jarig broekie), te wachten op de headliner. Eén van onze vrienden die ergens op een parkeerterrein stond kon niet al zijn spullen sjouwen. Omdat ik de headliner "alleen van naam kende" besloten om die vriend te gaan helpen. Uiteindelijk liepen we tijdens het laatste nummer het terrein weer op. De headliner? David Bowie...
EDIT: achteraf bleek dit ook zijn allerlaatste optreden ooit te zijn. Diezelfde avond is hij met hartproblemen in het ziekenhuis opgenomen