Kende ze niet dus ging even Spotifyen, blijkt dat die nog maar 4 nummers uit hebben.Hiqpy in de TWO per hun insta.
Leuk beginnend bandje wel!
Kende ze niet dus ging even Spotifyen, blijkt dat die nog maar 4 nummers uit hebben.Hiqpy in de TWO per hun insta.
Kende ze niet dus ging even Spotifyen, blijkt dat die nog maar 4 nummers uit hebben.
Ingevallen voor English Teacher vorig jaar op Rock Werchter.Kende ze niet dus ging even Spotifyen, blijkt dat die nog maar 4 nummers uit hebben.
Ik was ook een van de weinige aanwezigen toen. Het knalde behoorlijk ja. Fijn optreden!Bij de laatste lichting straks over twee maanden heb ik twee wensen. De eerste is Wick Bambix natuurlijk.
En de tweede is de nieuwe band van/met Simon Tyrie, the Itch.
Op de zondag in 2022 trad Regressive Left, ander project van Simon Tyrie, op een tba spot in de Casbah op. Dat verklaart dat ze nergens op een poster staan of zelfs timetable. Maar ik heb de beelden dus het is echt gebeurd.
Ik was gelijk overdonderd door de energie en attitude van die gast. Met the Itch kan hij diezelfde energie naar Best Kept Secret halen, liefst weer in de Casbah.
Was een top show! The Itch gezien op Motel Mozaique en dat was erg goed, zou een leuke laatste aankondiging zijn!Bij de laatste lichting straks over twee maanden heb ik twee wensen. De eerste is Wick Bambix natuurlijk.
En de tweede is de nieuwe band van/met Simon Tyrie, the Itch.
Op de zondag in 2022 trad Regressive Left, ander project van Simon Tyrie, op een tba spot in de Casbah op. Dat verklaart dat ze nergens op een poster staan of zelfs timetable. Maar ik heb de beelden dus het is echt gebeurd.
Ik was gelijk overdonderd door de energie en attitude van die gast. Met the Itch kan hij diezelfde energie naar Best Kept Secret halen, liefst weer in de Casbah.
Het Muziekgieterij podium draagt daar een groot deel aan bij, die namen hebben we nog niet. Als de Muziekgieterij er weer staat, natuurlijk.2 keer België maar? Dat lijkt me een stuk minder dan eerdere jaren?
Wel 2 acts die ik graag ga zien! (Ao en Dressed Like Boys)
Voor mij ook. Heb haar nog niet live gezien en kijk daar erg naar uit. Hopelijk in het donker maar dat zal denk ik niet zo zijn.Anna von Hausswolff zou voor mij wel eens de must see van het weekend kunnen worden.
Dat ik mag lezen dat jij overweegt om na te denken over een bezoekje aan The Floor stemt mij blij. Wat een mooi begin van de week!Swordes klinkt ook fijn, als die op The Floor staat zou ik haast overwegen
Wat voor set heeft hij gespeeld? Ik hoop stiekem wel op een terugkeer naar de stijl van zijn sets 10 jaar geleden.Gister job jobse zien draaien, dat wordt wel aantjes hoor op bks.
Wat voor set heeft hij gespeeld? Ik hoop stiekem wel op een terugkeer naar de stijl van zijn sets 10 jaar geleden.