Graspop Metal Meeting HURT/HEAL

Wie is je favoriete GMM headliner?

• Totaal aantal stemmers
    79
  • Opiniepeiling gesloten .
Gojira - 152
Iron Maiden - 159
Korn - 96
Parkway Drive - 115 (-10)
Slipknot - 121
System Of A Down - 91
Tool - 50

Gojira - 152
Iron Maiden - 159
Korn - 96
Parkway Drive - 125
Slipknot - 121
System Of A Down - 101 (+10)
Tool - 50

Gojira - 152
Iron Maiden - 159
Korn - 96
Parkway Drive - 125
Slipknot - 121
System Of A Down - 101 (+10)
Tool - 50
Ik had al -10 voor PWD. Dus dan is het dit:

Gojira - 152
Iron Maiden - 159
Korn - 96
Parkway Drive - 115
Slipknot - 121
System Of A Down - 101
Tool - 50

• Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Ik vind het toch knap hoe Parkway Drive zich zo kan handhaven in de top hier. Mooie status hebben ze opgebouwd zeg.
En als "de Ziggo show" met het volwaardig podium van deze tour op een festival kan staan, dan zijn ze ook terecht een hele hele mooie headliner. Of wie weet hoe ze nog groter kunnen uitpakken later.

Ik stem niet meer mee, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wie hier moet winnen, 2e, 3e, 4e zou moeten worden. Daar het voor mij bij het Werchter/Pinkpop spel wel overduidelijk was.

Succes!

Ik vind het toch knap hoe Parkway Drive zich zo kan handhaven in de top hier. Mooie status hebben ze opgebouwd zeg.
En als "de Ziggo show" met het volwaardig podium van deze tour op een festival kan staan, dan zijn ze ook terecht een hele hele mooie headliner. Of wie weet hoe ze nog groter kunnen uitpakken later.

Ik stem niet meer mee, maar ik zou eerlijk gezegd niet weten wie hier moet winnen, 2e, 3e, 4e zou moeten worden. Daar het voor mij bij het Werchter/Pinkpop spel wel overduidelijk was.

Succes!
Van mij mag die top 4 wel gewoon Tool, SOAD, Slipknot en -uiteraard- Iron Maiden worden.

• Winning
  • Thinking
Waarderingen: nikita en Loek123
Gojira - 160
Iron Maiden - 159
Korn - 86 (-10)
Parkway Drive - 113
Slipknot - 121
System Of A Down - 101
Tool - 50

• Grrr
Waarderingen: Loek123

Succes!
Die zijn al een tijdje terecht een hele mooie headliner, ook voor die ziggo show. In 2018 sloten ze al een mainstage af en in 2023 kwamen ze terug met een nog grotere headline show. Ik kan je aanraden om hun show van GMM 2023 eens terug te kijken op youtube
Voorlopig zullen die inderdaad hun live show alleen maar uitbreiden, te zien aan de show in de ziggo de laatste keer.
Mooie headliner voor de toekomst hebben ze daarmee, die constant maar blijft werken/innoveren aan hun liveshow. Voor mij zou het een terechte winnaar zijn van dit spel :)

• Winning
Waarderingen: ChrisV
Van mij mag die top 4 wel gewoon Tool, SOAD, Slipknot en -uiteraard- Iron Maiden worden.
zou dat wel een hele rare top 4 vinden eigenlijk. een band die er één keer heeft gestaan met een liveshow die niet zo goed werd ontvangen en een band die er 20 jaar niet heeft gestaan en mogelijk nooit meer zal staan. het bljft wel een Graspop spel hè.

• Leuk
Waarderingen: Jimmeh07 en MetalLimbo
en Tool door PWD dan, strik erom en klaar.
No Way Penguin GIF by Pudgy Penguins

En als ik zeg dat SOAD eruit moet, omdat ze er 20 jaar geleden hebben gestaan en waarschijnlijk nooit meer gaan staan, dan is het forum te klein :LOL:

En als ik zeg dat SOAD eruit moet, omdat ze er 20 jaar geleden hebben gestaan en waarschijnlijk nooit meer gaan staan, dan is het forum te klein :LOL:

Minpunten ga ik ze niet geven, maar ik denk dat deze redenatie wel de reden zou kunnen zijn dat SOAD buiten het podium gaat vallen. Mijns inziens ook wel een terechte reden aangezien de overgebleven bands - behoudens bijzondere redenen - de Desselse wijde nog wel eens aan zullen doen (al twijfel ik dan nog het meeste over of Tool ooit nog eens zal komen).

• Leuk
Waarderingen: nikita en Loek123
Blijft een beetje een dubbel gevoel voor mij. Het is de enige band die er zelfstandig voor kan zorgen dat ik een Graspop ticket koop, voor geen enkele andere band zou ik dat doen. Toch gezien het feit dat ze er maar één keer hebben gestaan en er niet echt een band met het festival is zorgt ervoor dat ik ze niet echt zie als ideale graspop headliner.

Ik zal ze nooit minpunten geven, maar ben opzich wel tevreden met een plek in de top 7. Bands als Parkway Drive, Slipknot en zelfs Iron Maiden verdienen het wel meer om te winnen in mijn ogen. (gezien de binding met het festival)

• Leuk
Waarderingen: RubenJS en nikita
1. SOAD
2. Korn
3. Slipknot

4. Tool
5. PWD
6. Gojira
7. Iron Maiden

Puur kijkend naar shows die ik het liefst zou zien op Graspop zou dit mijn volgorde zijn, met een duidelijke top 3. Tool zou ik bij een zaalshow dan wel weer op 2 zetten, maar zie ik daar gewoon wat minder goed werken.

Users who are viewing this thread