Concertaankondigingen

Nick Cave én Thom Yorke doen mee op zijn nieuwe plaat. Da's voor mij wel een bingo, natuurlijk. ;)

Maar die komen uiteraard niet mee.

• Thinking
Waarderingen: B0G5
Volgns mij heeft de muziekindustrie jaren lopen slapen. Er is geen grens wat mensen voor een concert willen betalen. Die hadden veel eerder veel meer kunnen vragen.
Misschien omdat we voor de rest, op een spotify-abbo, niet meer voor muziek hoeven te betalen.
Collega gaat naar Bruno Mars. Tikt 300 euro af voor een ticket!!! 300 euro!!
Dat is een weekendticket voor menig festival.
Eigenlijk mag t niet meer verbazen, maar ik blijf t echt bizar vinden.
Denk dat t ook heel veel mensen trekt die 1 concert per jaar doen ofzo.
DIt is toch de doodsteek voor grote festivals, die krijgen nooit meer de echt grote namen.

Volgns mij heeft de muziekindustrie jaren lopen slapen. Er is geen grens wat mensen voor een concert willen betalen. Die hadden veel eerder veel meer kunnen vragen.
Misschien omdat we voor de rest, op een spotify-abbo, niet meer voor muziek hoeven te betalen.
Collega gaat naar Bruno Mars. Tikt 300 euro af voor een ticket!!! 300 euro!!
Dat is een weekendticket voor menig festival.
Eigenlijk mag t niet meer verbazen, maar ik blijf t echt bizar vinden.
Denk dat t ook heel veel mensen trekt die 1 concert per jaar doen ofzo.
DIt is toch de doodsteek voor grote festivals, die krijgen nooit meer de echt grote namen.
Festivals zouden het ook niet van de echt grote namen moeten hebben. Maakt festivals vele malen duurder en veel bezoekers die alleen voor de hoofdact komen.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Festivals zouden het ook niet van de echt grote namen moeten hebben. Maakt festivals vele malen duurder en veel bezoekers die alleen voor de hoofdact komen.
Dat ligt heel.erg aan t festival.
Voorheen waren het ook bands die anders niet voor zo'n groot aantal.toeshouwers zouden staan.
En in mijn beleving was t ook t hoogst haalbare. Headliner op een groot festival. Glastonburry en maybe Coachella hebben denk ik alleen nog die status.
Maar maybe zijn festivals met de grote headliners wel verleden tijd ja.

Op zich vind ik Flea solo (wel cool dat het met Jeff Parker is) ook niet zo heel interessant. Zeker omdat er nog niet heel veel solowerk is dat mijn interesse wekt. Het is natuurlijk een grote naam door zijn rol in andere bands, maar dat alleen is niet 66 euro waard.
Inderdaad, stel dat dit solowerk uitgebracht zou worden door een onbekende artiest, er zou geen haan naar kraaien maar nu is het Flea met wat andere grote namen en dan klinkt het plots toch geweldig?

Inderdaad, stel dat dit solowerk uitgebracht zou worden door een onbekende artiest, er zou geen haan naar kraaien maar nu is het Flea met wat andere grote namen en dan klinkt het plots toch geweldig?
Ik vond de eerste single heel aardig! Maar die ticketprijzen slaan nergens op natuurlijk.

• Wow
Waarderingen: B0G5
Is ook meer een jazzprojectje eigenlijk. Spreek je meteen een veel minder groot publiek mee aan.

Ik vraag mij af of dit werkelijke cijfers zijn? Ik kan mij namelijk goed herinneren dat Zach Bryan ook een enorme wachtrij had en uiteindelijk verkocht het waardeloos. Met het kunstmatig beïnvloeden van een wachtrij kun je makkelijk inspelen om de emoties/fomo van de kopers. Maar dit is slechts een vermoeden gebaseerd op niets.
Ik heb kaarten voor Zach Bryan, maar daar zie je dat alleen er voor de staanplaatsen geen kaarten meer beschikbaar zijn. Rest nog volop.
Vraag me af of ze verwachten dat mensen bijvoorbeeld in mei als ze vakantiegeld krijgen dan nog tickets gaan kopen.

Overigens is het concert van Luke Combs wel zo goed als uitverkocht. Maar die plekken die nog beschikbaar zijn, zijn achter het podium!?
luke combs.png

.Overigens is het concert van Luke Combs wel zo goed als uitverkocht. Maar die plekken die nog beschikbaar zijn, zijn achter het podium!?
Bekijk bijlage 18169
Zullen dan restricted view tickets zijn voor de helft van de prijs. Komen vaak op latere momenten beschikbaar zodat ze toch nog wat extra centjes kunnen verdienen van mensen die toch graag zouden willen gaan

Bruno heeft 4x de Arena uitverkocht, hij kan er denk ik nog 2 shows aan plakken maar ik denk dat dit het is, indrukwekkend

Users who are viewing this thread

• mcoen