Rock Werchter 2026

Het begint er nu echt op te lijken dat The Prodigy mainstage doet, of interpreteer ik de line-up pagina niet goed?
intussen opnieuw aangepast. Nu lijkt het er wel op dat ze BARN doen

Nog 2 namen voor de MAIN op donderdag: Yong Yello en Vampire Weekend. Dan klopt de leak van het scherm en is Lorde vervangen door TWOD

• Leuk
Waarderingen: Piranha43
Die vrijdag lijkt me zo onvoorspelbaar wie waar gaat spelen, buiten de eerste 3. Ze kunnen allemaal geswitched worden.

Breder dan vorige jaren vind ik, ook een goede verdeling in genres (het dansbare hinkt nog wat achter in vergelijking met andere jaren). En dan moet de Slope nog komen bijvoorbeeld.

• Leuk
Waarderingen: phil en musicislife
Mooie drop! Voor de combihouders begint er inmiddels wel een mooie verdeling te komen, gelukkig niet meer van die themadagen zoals vorig jaar.

Dus de barnheads zijn The Prodigy - FKA Twigs - Pixies - Paul Kalkbrenner? Mooi rijtje ook wel. En Franz Ferdinand in de barn zal ook wel uitpuilen lijkt me?

• Leuk
Waarderingen: phil
Wow, wat een drop! FKA Twigs, David Byrne, Agnes Obel, CMAT, Sierra Ferrell, Franz Ferdinand...
Verrassend dat Tom Smith komt, anderhalve maand na het einde van zijn tour en een paar weken voor hij weer met Editors op pad gaat. Zegt wel iets over de band met Werchter.

Eerlijk gezegd ken ik deze groep alleen door de bassist, is dit de moeite of echt 2x niks?

Dogstar is een solide grunge-achtige band. Niet heel erg bijzonder, zeker geen must, maar ook geen tijdsverspilling.

Voor degenen die gaan voor Keanu Reeves: die staat er uiteraard wel tussen, maar houdt zich heel erg op de achtergrond, wil vooral aandacht geven aan de rest van de band en de muziek, daar moet je niets speciaals van verwachten.

Wat een drop. Belooft misschien wel de beste editie te worden voor mij sinds ik ga.

The xx en The Cure als dagafsluiters, The Prodigy en David Byrne die die Barn gaan laten ontploffen, Ethel Cain en FKA Twigs die gaan betoveren. Moby, Wolf Alice, The War On Drugs, A Perfect Circle die live áltijd leveren. Gewoon zoveel optredens waarvan je zeker weet dat ze geweldig of in ieder geval memorabel gaan worden.

Users who are viewing this thread