Pukkelpop 2026

Tent ja (maar niet voller dan bij Vampire Weekend, wat ook al niet overliep), main wordt drama.
Pulp lijkt me te duur/ veeleisend qua positie voor Pukkelpop. Toch in verhouding met het volk dat zou lokken. Lijkt me eerder voor Lokerse dan.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Oklou op Dour. Ik had ze na scandinavische festivals wel op PKP verwacht maar Dour heeft de focus verlegd naar meer franstalige artiesten dus ook Oklou.
Kunnen we ze schrappen? Of gebeurt het meermaals dat Dour en Pkp artiesten delen?

Lorde kan ook gewoon.. geen van beide doen natuurlijk. Denk dat er last minute pas is beslist dat Fontaines toch nog een rondje wil doen, enkel als ze mogen headlinen. Koffiedik kijken natuurlijk of zowel PKP als LL ál hun al hadden geboekt.

• Leuk
Waarderingen: elo
Oklou op Dour. Ik had ze na scandinavische festivals wel op PKP verwacht maar Dour heeft de focus verlegd naar meer franstalige artiesten dus ook Oklou.
Kunnen we ze schrappen? Of gebeurt het meermaals dat Dour en Pkp artiesten delen?
Da's wel al effe bekend natuurlijk. Bovendien: Oklou had al een zaalshow in de AB, in juni.

Dat gezegd zijnde, kan altijd, maar kans lijkt me klein dat ze ook nog is PKP zou doen.

• Leuk
Waarderingen: Elle Marie
Tent ja (maar niet voller dan bij Vampire Weekend, wat ook al niet overliep), main wordt drama.
Alleen in de Marquee, en ze zouden langer dan een uur willen spelen, zoals Vampire Weekend deed (ik snap nog steeds niet waarom ze maar een uur kregen).

Pulp zal er waarschijnlijk niet komen, maar er zijn niet veel bands op tournee volgende zomer die ik wil, dus laat me nog even dromen.

Lorde kan ook gewoon.. geen van beide doen natuurlijk. Denk dat er last minute pas is beslist dat Fontaines toch nog een rondje wil doen, enkel als ze mogen headlinen. Koffiedik kijken natuurlijk of zowel PKP als LL ál hun al hadden geboekt.
Fontaines DC mag wel eens een keertje passen. Zowel op Werchter als op Pukkelpop vond ik de optredens maar zo zo… Als ik rondom mij keek leek ik ook niet alleen te zijn. Wel zonde, want op plaat vind ik het dan weer wel dik oké.

• Leuk
  • Grrr
Waarderingen: Mr. Y en Elle Marie
Dit is het volledige logo van Pukkelpop 2026 👇
IMG_4435.jpeg
En in kleur 👇
IMG_4439.jpeg
Uit nieuwsgierigheid, Wat vinden jullie ervan? Ik vindt het prachtig vooral die O.

Laatst bewerkt:
  • Confetti
Lorde gaat Pukkelpop of Lowlands worden, niet beide.
Aangezien FatM al op Down the rabbit hole staat, lijkt mij de kans van Lorde op LL groot. Die gaan wel een frisse popheadliner willen en zoveel aanbod daarin is er voor de rest niet. FatM op PkP en Lorde op LL is mijn gok

• Sad

Users who are viewing this thread

• bartv