Prima plek voor die bandwat een disrespect om Mastodon om 16:35 te laten spelen
Prima plek voor die bandwat een disrespect om Mastodon om 16:35 te laten spelen
Ja, maar met 3 podia moet je iets. Ik had zelf Mastodon en The Hives omgedraaid, dat ze op de mainstage spelen, maar dan is t 17.50. Veel later zou ik ze niet zeggen, gezien alle andere bands die erna nog komen.wat een disrespect om Mastodon om 16:35 te laten spelen
Klopt wel, vind het al vreemd dat ze maar 3 stages hebben voor zo een groot festival. voelt toch verkeerd aan.Ja, maar met 3 podia moet je iets. Ik had zelf Mastodon en The Hives omgedraaid, dat ze op de mainstage spelen, maar dan is t 17.50. Veel later zou ik ze niet zeggen, gezien alle andere bands die erna nog komen.
Hetzelfde had ik op DMF dit jaar, Fleshgod Apocalypse die om 13.15 speelden, maar als je zag wat er nog meer die dag stond, snap je dat wel. Maar het voelt als disrespect, maar je kunt gewoon niet anders met goede line ups
6x in Sportpaleis, 12x in Parijs (18-6-2012), toen een record.Jay z and Kanye played niggas in Paris 6 or 7 times in a row in sportpaleis during the watch the throne tour
Ja, ik snap je punt, maar met de ruimte die ze hebben qua opbouw kunnen ze niet veel meer.Klopt wel, vind het al vreemd dat ze maar 3 stages hebben voor zo een groot festival. voelt toch verkeerd aan.
We zijn nu dus artiesten als Kanye en Travis Scott als voorbeeld aan het gebruiken voor... wat precies? Als ik ergens geen vergelijking mee zou willen als artiest dan zijn het die sneuneuzen wel.Jay z and Kanye played niggas in Paris 6 or 7 times in a row in sportpaleis during the watch the throne tour
Ik vind het sowieso maar een raar festival met al dat asfalt en die 'Wellenbrecher', gekke Duitsers...Ja, ik snap je punt, maar met de ruimte die ze hebben qua opbouw kunnen ze niet veel meer.
Of de huidige mainstage verkleinen en dan een dubbele stage doen, maar dat enorme podium is een ding voor RaR. Als die zou verkleinen verliezen die hun parel.
Wow, Blood For Blood en Kickback! En dan ook nog YOT, Shelter en Earth Crisis.blood for blood reunie stond niet op mijn bingo kaart. hoe lang zou die exclusive gelden? is dat voor heel 2026?
![]()
Tja dat klopt inderdaad ik kende ze niet en ik was heel blij verrast.Hetzelfde had ik op DMF dit jaar, Fleshgod Apocalypse die om 13.15 speelden, maar als je zag wat er nog meer die dag stond, snap je dat wel. Maar het voelt als disrespect, maar je kunt gewoon niet anders met goede line ups
Daarentegen was Hedon (850 capaciteit) de dag ervoor al wekenlang uitverkocht.Ben nu in Trix voor Suffocation maar headliner is natuurlijk Cradle Of Filth. Krijg nu juist te horen dat er amper 700 tickets verkocht zijn. Vraag me toch af wat die de Marquee gaan headlinen.
Nu ik hier toch ben ook ineens is checken hoe de band het tegenwoordig doet maar ik vermoed dat ik na 3 nummers al buiten sta. Vroeger hoorde ik de band wel graag maar nu nog schim van zichzelf
Ik heb de band al vaker live gezien. Maar de drama van de afgelopen maanden, doet soms iemand wat dingen harder zeggen dan ze zijn. Een schim van zichzelf was misschien wat overdreven. Zelf ben ik vooral fan van het vroegere werk en megafan van het album Thornography. Een album dat de meesten abosluut niet als hun favo album van de band zullen zien, itt ikDaarentegen was Hedon (850 capaciteit) de dag ervoor al wekenlang uitverkocht.
'Een schim van zichzelf' is een voorbarige conclusie gelet op het feit dat je de band nog niet eens hebt zien spelen. Jij gaat er specifiek heen voor Suffocation en zegt op voorhand al dat je vermoedelijk na 3 nummers buiten staat, dan ben je ook geen fan van het nieuwe werk geloof ik. Die nieuwe albums worden door een breder publiek goed ontvangen in tegenstelling tot het middensegment van de discografie. Ook live klinken Dani en de band nu (in 2023 en afgelopen zondag) beter dan pakweg 10 jaar geleden. Ook zonder de twee recent vertrokken bandleden staat er een goede act.
Liever dat dan een cover van Master Of Puppets of SLTS die ze niet eens volledig afmaken, om eerlijk te zijn. Of ik wel degelijk ga kijken? Als mij een strakke set zonder onderbrekingen en zonder teveel gelul vooraf wordt beloond: onmiddelijk. Anders enkel vanop een afstandje als ze niet samen staan met pakweg Anthrax ofzo. Want dan is de keuze snel gemaaktZou er eigenlijk iemand zijn die Limp Bizkit wel degelijk gaat kijken en het erg zou vinden als ze break stuff 2x doen ?
Mijzelf kennende ga ik op de donderdag toch weer iets te hard van stapel. Dus zelfs als Fred wat teveel lult zal ik me er op dat moment niet meer teveel aan ergeren gok ik![]()
Ik zie daartegen dubbel, kan ik beter meteen alles dubbel horen voor het evenwicht.Zou er eigenlijk iemand zijn die Limp Bizkit wel degelijk gaat kijken en het erg zou vinden als ze break stuff 2x doen ?
Ik zie daartegen dubbel, kan ik beter meteen alles dubbel horen voor het evenwicht.
Je twijfelt echt of er mensen zijn die liever verschillende nummers horen dan twee keer hetzelfde?Zou er eigenlijk iemand zijn die Limp Bizkit wel degelijk gaat kijken en het erg zou vinden als ze break stuff 2x doen ?