Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Even vooruit kijken: volgende dinsdag headliners Sziget, hopelijk dinsdag ook nieuw pakketje namen RW.
Is er nog ander belangrijk festivalnieuws dat maandag of dinsdag valt?
Ik geloof niet helemaal dat iemand die Rodrigo als kindermuziek classificeert met een open blik is gaan kijken. Want dat is het natuurlijk helemaal niet - dat heb je inmiddels ook live kunnen zien.
Deze boomer vond het laatste deel 'ok' van het optreden van R. Had net ervoor het geweldige optreden van Durand Jones gezien op de slope en dat was super. Ik had beroepshalve Rodrigo (deels)in het sportpaleis gezien en daar was het beter dan op RW. Daar was ze scherper, ze sneed meer. Op RW was het braaf en veilig.
I'm not counting my chickens before they hatch on Tuesday. Last week, it was also Friday at 4 PM, just for RW's little sister. So I'm just assuming Friday at 4 PM for the last package with 10 to 15 names. And that package will be headlined by Jack White and David Byrne, and we'll all be celebrating Christmas!
Why do you think you are getting a package when you are only one name short of this time last year than now? Did they not just decide to put more out, give you one name and the wait?
Does not see much point in suddenly breaking a circle
Why do you think you are getting a package when you are only one name short of this time last year than now? Did they not just decide to put more out, give you one name and the wait?
Does not see much point in suddenly breaking a circle
Olivia was gewoon goed, maar miste nog net dat tikje meer om het volledig binnen te koppen als headliner op Werchter. Piranha43 is gewoon iemand die graag zeurt over de 'kindermuziek' die hij Werchter onwaardig vind, en negeert graag dat er op zondag traditioneel al ietwat van een uittocht is en dat het bijna heel de dag rotweer was ( en het ook regende tijdens Rodrigo).
Een show die teveel op automatische piloot liep. Heb het een kans gegeven maar halfweg afgehaakt.
Die uittocht was toch groter dan anders en vooral combi's, door te weinig variatie die dag. Zal dit jaar wel anders zijn.
Als België eerste eindigt in de groep, dan is de zestiende finale op woensdag 1 juli om 22u.
Indien we 2de zijn, dan spelen we vrijdag 3 juli om 20u.
Voor de beste derdes heb ik het niet uitgezocht want dat is te variabel
Als België eerste eindigt in de groep, dan is de zestiende finale op woensdag 1 juli om 22u.
Indien we 2de zijn, dan spelen we vrijdag 3 juli om 20u.
Voor de beste derdes heb ik het niet uitgezocht want dat is te variabel
Voor Nederland zou de achtste finale samenvallen met RW.
Als Nederland eerste eindigt in de groep, dan is de zestiende finale al op dinsdag 30 juni. Bij winst is de achtste finale op zaterdag 4 juli om 19.00 uur.
Als Nederland tweede eindigt in de groep, dan is de zestiende finale op maandag 29 juni. Bij winst is de achtste finale op zondag 5 juli om 22.00 uur.
Ik ben echt een voetbal fan, kijk heel veel. Maar als ik op een festival ben dan hoef ik echt geen voetbal te zien. Misschien dat ik voor een finale een uitzondering zou maken maar verder echt niet.
Keek heel erg uit naar die dag toen, maar ook ik twijfelde om gewoon naar huis te gaan. De bakken die toen uit de lucht vielen, uren aan een stuk, heb ik nog nooit meegemaakt op RW.
Keek heel erg uit naar die dag toen, maar ook ik twijfelde om gewoon naar huis te gaan. De bakken die toen uit de lucht vielen, uren aan een stuk, heb ik nog nooit meegemaakt op RW.