Pinkpop 2026

Hoop dat er de 20e als Nederlands elftal speelt (19.00) niet allemaal mensen in oranje op festival terrein rondlopen. En ‘t zeker nergens op terrein te zien is. Jammer dat er net tijdens Pinkpop wedstrijd is.

Heb er niks mee, zeker als ik op Pinkpop ben. Als je ‘t echt graag wil zien ga je maar op camping kijken of zo en trek je dan je oranje shirt aan. Dan ga ik van de muziek genieten.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver en brutus257
Flashback naar Pinkpop 2019 toen the Cure gelijk speelde met de finale van de Nations League, maar wel wist te winnen.

Hinderlijk tweetal vlak achter me die mee zat te kijken en anderen op de hoogte hield.

Snap sindsdien festivals die op een andere, afgezonderde, plek op groot scherm voetbal laten zien.

Flashback naar Pinkpop 2019 toen the Cure gelijk speelde met de finale van de Nations League, maar wel wist te winnen.

Hinderlijk tweetal vlak achter me die mee zat te kijken en anderen op de hoogte hield.

Snap sindsdien festivals die op een andere, afgezonderde, plek op groot scherm voetbal laten zien.
Precies dat, en dan was dit nog de nog minder boeiende nations League. Beter gewoon helemaal niet op terrein laten zien, ook niet op afgezonderde plek. Op camping prima natuurlijk. Of ergens achteraf op je mobiel, maar mij er niet mee lastig vallen.

Hoop dat er de 20e als Nederlands elftal speelt (19.00) niet allemaal mensen in oranje op festival terrein rondlopen. En ‘t zeker nergens op terrein te zien is. Jammer dat er net tijdens Pinkpop wedstrijd is.

Heb er niks mee, zeker als ik op Pinkpop ben. Als je ‘t echt graag wil zien ga je maar op camping kijken of zo en trek je dan je oranje shirt aan. Dan ga ik van de muziek genieten.
Je kan niet van muziek genieten als mensen om je heen een oranje shirt aan hebben?

No way dat ik Editors oversla voor Oranje... Dan gaat Pinkpop voor

🧡/🩷

Precies dat, en dan was dit nog de nog minder boeiende nations League. Beter gewoon helemaal niet op terrein laten zien, ook niet op afgezonderde plek. Op camping prima natuurlijk. Of ergens achteraf op je mobiel, maar mij er niet mee lastig vallen.

Dan toch beter ergens op het terrein, zodat je juist niet zoveel mensen om je heen hebt met een telefoon waarop ze kijken?

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Was dat ook een The Cure dag?
Let It Go Whatever GIF

Oh The Cure dag vs Oranje in 2019 was Portugal - Nederland in The Nations League.
2024 was ek poule wedstrijd tegen Frankrijk.

dus nu wk wedstrijd tijdens de The Cure dag...

het achtervolgd me wel... WK 2022 was Oranje - Argentinië tijdens Volbeat in GelreDome waar ik toen was 🫣

Oh The Cure dag vs Oranje in 2019 was Portugal - Nederland in The Nations League.

het achtervolgd me wel... WK 2022 was Oranje - Argentinië tijdens Volbeat in GelreDome waar ik toen was 🫣
Achtervolgd worden door The Cure! Je hoeft in iedergeval niet bang te zijn dat ze je inhalen...

• Haha
Waarderingen: Rockbeer

Niks gemist.

Totaal oninteressante poulewedstrijd, als je 1x wint ben je al door.
Dus idd mogen ze dit op de camping doen.

(Ooit wel in 2010 bij Werchter tussendoor weggegaan voor Nederlands - Brazilie. Met de bus naar Leuven. Belgen snapte niks van die oranje shirtjes. Zij deden toen ook niet mee volgens mij. Was t waard om te gaan kijken, legendarische wedstrijd van Wesley Sneijder)

Nee, het mag. Wij komen niet op de camping dus als Roxy Dekker daar in een tent optreedt, missen we niks en is er in de grote tent plek voor serieuze artiesten.
Genoeg andere opties en genoeg mensen die Roxy wel graag zien.

Ze speelden ook eens een poulewedstrijd tegen Frankrijk. Achja.
Volgens mij was dat tijdens Keane, Tom Chaplin vroeg nog naar de stand en maakte ook nog een geintje van "0-0, dan hebben jullie de goede keuze gemaakt"!!
Was wel echt pokkenweer die dag, maar tijdens Keane werd het droog en kwam er nog een flauw ondergaand zonnetje tevoorschijn.

• Leuk
Waarderingen: Casper1995 en brutus257
Je kan niet van muziek genieten als mensen om je heen een oranje shirt aan hebben?
Denk ‘t wel maar als ik op muziek festival ben ik daar voor de bands en kan alles me wat met ‘t wk of ek voetbal me echt gestolen worden.

Heb totaal niks met het carnavals publiek van Nederlands elftal. Jammer dat hij niet ‘‘s nachts of ‘‘s morgens is

Lang geleden bij concert Alanis Morissette in toen nog HMH speelde er ook grote artiest weet naam even niet meer in Arena. Daar lieten ze voetbal zien tussen concert door, concert wedstrijd concert.

Gelukkig in HMH daar gewoon alleen concert. En niks meegekregen. Net als aantal Groots concerten van Guus meeuwis waar ik ben geweest. 2x kaartje verkocht omdat ze voetbal tijdens concert lieten zien.

Denk ‘t wel maar als ik op muziek festival ben ik daar voor de bands en kan alles me wat met ‘t wk of ek voetbal me echt gestolen worden.

Heb totaal niks met het carnavals publiek van Nederlands elftal. Jammer dat hij niet ‘‘s nachts of ‘‘s morgens is

Lang geleden bij concert Alanis Morissette in toen nog HMH speelde er ook grote artiest weet naam even niet meer in Arena. Daar lieten ze voetbal zien tussen concert door, concert wedstrijd concert.

Gelukkig in HMH daar gewoon alleen concert. En niks meegekregen. Net als aantal Groots concerten van Guus meeuwis waar ik ben geweest. 2x kaartje verkocht omdat ze voetbal tijdens concert lieten zien.
Dus je geeft af op carnavalspubliek, maar hebt wel twee keer geld uitgegeven voor Guus Meeuwis?

Dus je geeft af op carnavalspubliek, maar hebt wel twee keer geld uitgegeven voor Guus Meeuwis?
Bedoel met ‘t oranje carnavals publiek meer de mensen die alleen dan voetbal kijken en totaal niks van het spel weten qua regels. En dat domme gejuich.

Lang geleden eens wedstrijd in café gezien, werd gescoord iedereen juichen ik bleef zitten omdat t buitenspel was. Iedereen teleurgesteld weer gaan zitten, vroeg man naast mij hoe zag u zo snel dat ‘t buitenspel was 🤔 dat vindt ik echt knap 😉

Laten we ‘t er voor nu maar bij houden, ik ga hoe dan ook genieten van de muziek op Pinkpop. En interland voetbal is totaal niet boeiend.

Laten we maar uitkijken naar de 2e aankondiging namen eind januari februari denk ik. Fijne zondag allemaal

• Haha
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread