Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat zou voor mij Alanis Morissette zijn die eigenlijk al jaren in een uitverkochte Ziggo Dome staat tijdens haar tourstops in NL. Even afwachten of die info klopt want kan er weinig verder over vinden.
Royal Park aankondiging heeft nog geen mogelijke headliners voor Bospop weggekaapt: In juli spelen Nile Rodgers & CHIC, James Arthur en Racoon in de paleistuin van Paleis Soestdijk.
Nou ja, Nile Rodgers & Chic en Racoon zijn beiden geen onbekenden voor Bospop natuurlijk. Ik kan mij maar zomaar voorstellen dat die laatste ook wel opduikt op de line-up, alleen dan niet als headliner natuurlijk.
Nou ja, Nile Rodgers & Chic en Racoon zijn beiden geen onbekenden voor Bospop natuurlijk. Ik kan mij maar zomaar voorstellen dat die laatste ook wel opduikt op de line-up, alleen dan niet als headliner natuurlijk.
Ik denk het langzaam ook. Royal Park Live is al vol op die dag, een losse zaalshow was al lang aangekondigd geweest en de enige andere grotere festivals in hetzelfde weekend in Nederland zijn Wildeburg (daar zie ik ze niet staan) en North Sea Jazz (kleine kans nog dat ze daar staan, maar Bospop past beter).