Rock Werchter 2026

Het zou zuur zijn als ze data heeft staan in week RW en er dan niet staat.
Daar brengt St. Gallen toch geen verandering in? Of lees ik jouw bericht verkeerd?

Edit: Duidelijk zondagavond en verkeerd gelezen. šŸ˜…

Denk dat RW "pech" heeft dat Lorde niet op Roskilde staat, maar de route WoW - Syd For Solen doet. Dat maakt de RW-week voor haar aanlokkelijk om even rust te nemen + het feit dat ze bij "ons" ook perfect de dubbel Lowlands - Pukkelpop kan doen.

Laatst bewerkt:
Daar brengt St. Gallen toch geen verandering in? Of lees ik jouw bericht verkeerd?

Edit: Duidelijk zondagavond en verkeerd gelezen. šŸ˜…

Denk dat RW pech heeft dat Lorde niet op Roskilde staat, maar de route WoW - Syd For Solen doet. Dat maakt de RW-week voor haar aanlokkelijk om even rust te nemen + het feit dat ze bij "ons" ook perfect de dubbel Lowlands - Pukkelpop kan doen.
Open’er en Werchter zijn ook dikke vissen. Zal wel gewoon iets tussen zijn gekomen (als ze er effectief niet staat). Gaat niet over weekje rust, want dan had ze dit wel andere week gepland.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
Open’er en Werchter zijn ook dikke vissen. Zal wel gewoon iets tussen zijn gekomen (als ze er effectief niet staat). Gaat niet over weekje rust, want dan had ze dit wel andere week gepland.
Lorde is niet uitverkocht komende vrijdag in Lodz. Zal de aankondiging van Open'er (& RW) daarom uitgesteld kunnen zijn?

• Leuk
Waarderingen: Pieterjan
Lorde is niet uitverkocht komende vrijdag in Lodz. Zal de aankondiging van Open'er (& RW) daarom uitgesteld kunnen zijn?
Neenee, daar heeft RW niks mee te maken.
In het allerbeste scenario hebben ze haar moeten schuiven in het weekend, maar denk gewoon dat er iets tussen is gekomen.

Eerst zien of Sankt Gallen ze effectief zal aankondigen.

Morgen worden ook de namen van De Warmste Week bekend gemaakt, eens zien wie de belgen zijn die StuBru wil pushen (zie Glintsal vorig jaar bvb)

Is Halsey zo groot? Ik ken ze enkel van Closer en Without Me :/
50mil streams. Niet dat het alles zegt, maar vrouw heeft een karrenvracht aan hits (Bad At Love, Him & I, Eastside, …) en stond nog maar 3x in BelgiĆ«, waarvan de laatste keer dateert uit 2020. Al deze zaken bij mekaar rechtvaardigt imo wel een derdelaatste plek op de Main šŸ‘

• Leuk
Waarderingen: degrotegeneraal
Onderste lijn int midden naast NBT. Is dezelfde foto die ook voor Vorst gebruikt werd.
Jaja dat zie ik.
Maar niet in dit gelekt lijstje
Posters are already up in Switzerland:

Twenty One Pilots • Nina Chuba • Paul Kalkbrenner • Hecht • Scooter • SDP • Zara Larsson • Zartmann • Jan Delay & Disko No. 1 • Nothing But Thieves • Wet Leg • CMAT • Galantis • Of Monsters And Men • Souly • Amistat • Baschi • Christian Lƶffler • Jalen Ngonda • Jule X • Kaffkiez • Modeselektor • All Them Witches • Florence Road • Ivo Martin • Mel D • Monet192 • Natascha PolkĆ© • Panda Lux • Ritter Lean • Schrotthagen • Edb • Eileen Alister • Floodlights • Luuk • Splendid • Sunday (1994) • The Sophs • Belia Winnewisser • BELLA • Cordoba78 • Heera • Jamila • LUM • Nina Valotti

I very much doubt they are. Mumford and Sons do not need The War on Drugs to co-headline with them and they are not doing so at other European Festivals. Rock Werchter put a post up recently promoting Mumford, The XX, TOP and The Cure as the lead, they do not have 8 headliners.
The War on drugs are very much a co head/subhead here.
it might not be the case at other counteries but they have a good following here
and songs as thinking of place made it to our top chart list and stayed on it for a long time.

So far as it goes is we have 2 heads every day that will get similair set times so they will be seen as heads for the organisation (bar the cure who will play an extended set i reckon)

• Leuk
Waarderingen: JP5 en Mr. Y

Users who are viewing this thread